Lovar att bli bättre..

Jag måste bli bättre att uppdatera bloggen! Just nu lägger jag fler timmar på min facebooksida som jag har kopplat till bloggen. Men lovar att bättra mig när det kommer till inlägg här i bloggen med, datorn har som sagt strulat men har äntligen fått rätt på den.

Blir en snabb liten uppdatering, då jag sitter på jobb. Brukaren ligger och läser och jag sitter och dricker mitt kaffe.

Fullt upp hela veckan känns det som. Jobbar måndag - fredag men sen är det även möten som gäller efter jobb. Har även nageltid bokad imorgon. Trots att jag är fri i helgen så har man planer. Jag hoppas på en solig helg så jag kan fortsätta i min trädgård som jag började på tidigare i veckan.

Kan ärligt säga att jag inte har varit flitig på gymmet denna veckan. Ligger inne med en förkylning och jag vill inte förvärra den, så har tagit en ofrivillig vilovecka därifrån. Surt när man är sugen på att träna!! Men nästa vecka - då jäklar ska fettet svettas igen.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan fixa med lite annat. Solen kommer och går, regnet öser ner då och då. Så inget väder att vara ute i idag...


/ Sofia Werlin

Kommentera här