Tävling i samarbete med Mizcas Tavel-Design

För att delta:
Svara på följande fråga: Vad kostar en tavla med ram hos Mizcas Tavel-Design? (Svaret hittar du på hemsidan)
 
Extra chans att vinna:
- Gilla Mizcas Tavel-Design på Facebook (ange då ditt fullständiga namn i kommentaren).
- Gilla min sida på Facebook (ange även här ditt fullständiga namn i kommentaren).
- Tipsa om tävlingen i din blogg. Länka då till detta inlägget samt länka till Mizcas Tavel-Design. Lämna länken till ditt inlägg i kommentaren.
 
OBS!!:
Har du ingen blogg, ange då ditt namn samt mailadress.
Tävlingen avslutas den 10 juli 23:59, vinnaren kontaktas den 11 juli.
 
Vill du köpa en tavla från Mizcas Tavel-Design redan nu (t.om. till den 10 juli)?
Som läsare av min blogg får du nu köpa en tavla (utan ram) för endast 70 kronor inkl. frakt
(ord. pris 120 kr) ange koden:
SOFIAWERLIN (vid din beställning)
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Emiza

Kommentar postad den

Det koster 150:-

Frida Elmgren

Kommentar postad den

Hejsan!

Jättefina tavlor du gör så denna tävlingen vill jag inte missa :)

Det var inte lätt att hitta vad dina tavlor kostar men jag såg att en prishöjning ska ha skett så jag får gissa på 150:- inkl ram. Jag har gillat båda sidorna på FB. Håller nu tummarna för fullt :)

Sanna K

Kommentar postad den

En tavla inkl ram kostar 150:-

Anonym

Kommentar postad den

Det kostar 150 kr! Har även gillat på Facebook

Klara

Kommentar postad den

En tavla med ram kostar 150 kr

Mona

Kommentar postad den

Jag gissar på att tavla inkl ram kostar 150 kr. Har även gillat på fb

Evelina

Kommentar postad den

Tavla med ram kostar 150 kronor.

Kommentera här