. . .

Hur många gånger ska man bli sårad, innan man träffar den "rätte"? Man tror att det borde vara enklare varje gång, att gå vidare och inte fälla några tårar, men så är det ju aldrig. Kanske i ens drömma, men inte i verkligheten. Gång på gång när man tror att man har hittat rätt och skulle kunna tänka sig att leva sitt liv med denna personen, så visar det sig att det är helt fel.
 
 
Det är kanske en mening med allt, kanske är det så att jag ska leva ensam och aldrig hitta han som rätt för mig. Ju fler gånger man blir sårad, ju svårare är det att lita på någon när man träffar en ny. Tyvärr är jag en sån person som ser tillbaka och jag är rädd för att varje gång jag träffar någon ny, så kommer det sluta i tårar. Borde kanske blicka framåt i stället och inte se tillbaka.. Men det är svårt!
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Joy Wagner

Kommentar postad den

Hejsan!

Fin blogg du har :)
Kärleken gör ont och vem är den rätte kommer man nog ställa sig många gånger;)

är du intresserad av läsa en blogg med massor av skönhetstips från en frisör och fransextesionist samt makeup så kika gärna in och följ min blogg på bloglovin www.msjoywagner.blogg.se
skriver om allt från min vardag till skönhetsoperationer...

ta hand om dig

Eva

Kommentar postad den

Det där med kärlek är inte lätt! Man ska gå på niter innan man hittar den rätta, tråkigt nog! Försök blicka framåt och glöm bort det gamla, troligtvis är han inte värd dig eller din kärlek!

Tommy

Kommentar postad den

SV: Tack vännen!

Det är inte lätt med kärleken..

Kommentera här