Lov, jobb och mysig fredag..

Lördag igen och veckan har gått otroligt fort. Har haft sportlov denna veckan men mina lediga dagar har jag spenderat på jobb. Inget mig emot, lite extra pengar skadar aldrig när man är studerande. 

Jobbade igår och nu är jag ledig i två dagar. På måndag börjar skolan igen. Tre veckor i skolan, sen går jag ut på praktik i tre veckor. Veckorna går som sagt alldeles för snabbt..

Igår blev det middag hemma hos moster och hennes familj. På kvällen fick jag trevligt besök, aldrig fel. Får se vilket håll det tar, åt rätt förhoppningsvis. Men man ska inte ropa hej förens man är över ån!!

Får se vad som sker ikväll. Känner inte för att kolla på mellon, inte själv i alla fall. Blir kanske mer mys..

/ Sofia Werlin

Kommentarer

G I N A ~

Kommentar postad den

fin blogg! :)

Kommentera här