Slut som artist..

Var tog denna dagen vägen? Körde hemifrån 07:30 imorse och kom hem lite efter 21. Har i alla fall hunnit med att jobba, hämta saker till bloggmiddagen, en runda på IKEA, Familia samt att jag har storhandlat. Jag är helt slut i huvudet och kroppen nu, intensiv dag på jobb med mycket som har hänt, men jag gillar när där finns att göra!

Imorgon drar jag igång ordentligt med nystarten, inget ska stoppa mig, absolut inget. Har förberett frukosten tills imorgon, så det ska nog gå bra.

Imorgon blir det även jobb igen och på kvällen blir det en liten "skämma bort mig dag". Ska äntligen, äntligen, få mina fransar påfyllda igen. Ska bli så himla skönt att slippa en massa mascara och vakna på morgonen och ändå se sminkad ut! I like a lot!!

Nu blir det minsann godnatt! Helt slut som artist. Uppdaterar imorgon med före- och efterbilder på fransarna samt lite andra inlägg..


/ Sofia Werlin

Kommentera här