Nystart..

Taggad inför nystarten som drar igång imorgon! Vart enda litet kilo av det jag har gått upp ska bort igen, inte för någon annans skull utan enbart för min skull. Givetvis kommer Ni få följa resan här i bloggen och på min facebooksida.

Har fått kommentarer både här i bloggen och på instagram om varför man aldrig får läsa något om vikten m.m mer. Utan att skriva för mycket, jag hade en jobbig höst/vinter där det hände mycket i mitt liv och jag valde att lägga all viktfokus åt sidan, mitt privatliv är lite viktigare. Har man tillgång till min privata blogg så vet man anledningen. 

Men imorgon kör jag igen och nedan ser ni veckans middagsschema:


/ Sofia Werlin

Kommentarer

Lilly

Kommentar postad den

Tack för svaret :) Jag hade gärna läst din privata blogg men har aldrig frågat om den för har tänkt den är till för dina irl-vänner och så... Förstår iaf det där med att privatlivet kommer mellan. Jobbade med ett jobb jag verkligen haaatade för 1,5 år sen. Var nästan utbränd så tänkte inte på mat och vikt och poff, på några månader gick jag upp 10 kg :( så surt.

POOS

Kommentar postad den

Jag hoppas att du får komma igång igen nu när du kan fokusera på annat :)

Svar: Tack :)
Sofia Werlin

Josephine

Kommentar postad den

Skriv gärna recepten sen, är sugen på flera av rätterna haha :)

Svar: Absolut! Recepten kommer att läggas ut här i bloggen med.
Sofia Werlin

Kommentera här