Jag lever!!

 

Jag lever!! Men det har varit väldigt mycket i skolan nu de senaste veckorna. Ny information att ta in samt mycket arbeten och reflektioner som ska in.

 

Passar på att uppdatera er lite när jag inte har något att fixa med ikväll. Dock har jag teckenspråk att öva på men det har vi alltid till varje lektion. Men känner att jag kan det så ska bara kolla igenom det lite snabbt senare ikväll.

 

Med vikten går det bra! Är nere på 69.1 kilo nu, känns otroligt bra att jag har klarat av det själv med lite hjälp från min PT på gymmet. Har dock hamnat i en liten svacka där jag tycker att motivationen till träning och mat är som bortblåst.

 

Jag går till gymmet och jag tränar fast jag tycker inte att det är roligt. Maten går det si så där med, har tappat lite av motivationen där också. Ett möte är inbokat den 30/9 på gymmet då jag ska gå igenom ett nytt matschema med Chrille och även träningen ska tas upp!!

 

Uppdaterar er lite senare i veckan igen! Ha en fortsatt bra tisdag..

/ Sofia Werlin

Kommentarer

POOS

Kommentar postad den

Fan vad du har vart duktig!! Grattis :D så grymt jobbat!

Julia

Kommentar postad den

Åh, fin bloggis du har :D kolla gärna in på min motivationsblogg för träning och mat om du har tid över .D

Anonym

Kommentar postad den

Så otroligt grym du är!

Destination 69 kilo

Kommentar postad den

Så grymt jobbat med viktnedgången!

Tommy

Kommentar postad den

Sv: Ja det kanske vore något .. Sojka ( Ann-Sofie) skrev att hon även kunde vara en av huvudena som höll i det.. Kanske vi ska snacka ihop oss?

Emelie

Kommentar postad den

Heja heja..duktiga du ❤️ hur lång är du?

Svar: Tack :). Jag är 175 lång
Sofia Werlin

Kommentera här