Valet och kvalet och mycket som ska planeras..

Det har varit dåligt med uppdatering här på bloggen! Men jag har varit ute på praktik i två veckor och sen har det varit en massa annat, i det privata som har hänt så bloggen har faktiskt medvetet kommit i efterhand. Dock har jag gjort några små mobilinlägg men de har inte varit långa.
 
Fick lite timmar nu efter praktiken till en annan på skolan, så har varit där nu i några dagar. Personen var ledig idag och kommer även vara ledig imorgon så jag får också njuta lite av höstlovet. Men det har varit väldigt roligt att få vara självständig denna veckan och visa att man faktiskt kan. Har även blivit erbjuden timmar, måndag - fredag, hela terminen ut men jag är lite i valet och kvalet.
 
Tackar jag ja kommer det innebära att jag missar många lektioner i skolan och tjänar jag för mycket blir jag av med CSN samt att frånvaron kommer vara hög. Vill inte missa för mycket i skolan och jag vill inte heller bli av med mitt CSN, jag har faktiskt en hyra och andra räkningar att betala. Kommer ju inte tjäna några miljoner genom att jobba x antal timmar måndag - fredag. Tyvärr väger nackdelar lite mer än fördelarna, men har tagit kontakt med min lärare för att be om råd! Ibland behöver man en annans persons synvinkel på det hela..
 
Nog om det nu, det kommer bli bra hur det än slutar! Sitter och pratar Tommy och Ann-Sofie på facebook. Mycket som ska planeras inför en kommande bloggmiddag och jag säger bara det, ni som har tackat ja kommer få en helt underbart rolig kväll. Det ska bli jätteskoj att träffa allihopa som kommer och träffa er som läser min blogg. Hoppas att ni ser framemot kvällen lika mycket som oss andra!!
 
Nu ska jag fortsätta kolla på "Hela Sverige Bakar", perfekt när man ska ner de allra få sista kilona. Finns en massa som jag själv vill baka. Fast bakar jag kommer jag bara att ge bort kakorna, bra kanske eftersom jag gärna vill stå emot det där onyttiga!!
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Tommy

Kommentar postad den

Sv: hahha, ännu har maffiahelvetet hållt sig på avstånd! :D

Ja ska verkligen kul med bloggmiddagen! Helt galet många som kommer egentligen.. Kul :)

kram

Tommy

Kommentar postad den

Sv: Skrattar! :)

haha verkligen! Bara alla kunde svara så. Men jakten fortsätter :)

♥ Sojka ♥

Kommentar postad den

Ja det ska verkligen bli skoj med bloggmiddagen! Himla roligt asså! :D
kram

Kommentera här