Fullt upp hela lördagen..

Nyss hemkommen efter att ha lämnat lillasyster hos mamma. Blev någon timme ute på Väla tillsammans med Sandra också. Hittade dock inget pyssel, men jag överlever nog. Annars blir det att jag får beställa hem från Panduros hemsida istället, där finns sakerna i lager i alla fall.
 
Fick i alla fall med mig ett par stövlar hem, aldrig fel och jag slipper frysa om fötterna. Svarta och enkla stövlar som är varmfodrade, perfekt att dem var på rea med. Som studerande klagar man inte på det!
 
Nu blir det en lugn kväll här hemma i soffan framför tvn. Återstår att se om där visas något bra eller inte, som vanligt så visas där antagligen inte något bra. Får roa mig med att läsa bloggar istället och svara på kommentarer både här och i den privata bloggen. Vill ni ha tillgång till den bloggen så lämna en liten kommentar, kanske får ni tillgång till den..
 
På tal om bloggar så köpte jag idag ett domännamn hos Binero. Har pekat om bloggen till det nya namnet men det kan ta allt från några timmar upp till ett dygn innan pekningen går igenom. Så nu väntar jag bara på att jag kan skriva in det nya domännamnet här i bloggen och då kan även ni läsare använda det istället för sofija.blogg.se. Kommer bli mycket bra med det nya, känns bättre med. Sofija känns inte som mig mer, nu är det hela mitt namn som gäller..
 
Känns som att det är multitasking på hög nivå här hemma. Samtidigt som jag sitter och försöker få ihop detta inlägget så sitter jag även och övar på två låtar som vi ska visa upp på teckenspråk den tolfte december nere i Lund. Ena låten kan jag perfekt, andra låten är katastrof. Måste läsa igenom teckenlistan igen och igen och samtidigt öva in den till låten, annars blir det pinsamt den tolfte.
 
Nu ska jag svara på kommentarer och sedan kolla om bloggen har blivit ompekad till nya domänen. Uppdaterar kanske lite senare igen, annars blir det imorgon. Först och främst måste jag öva på låtarna lite till, dagarna går alldeles för snabbt..
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Linnea

Kommentar postad den

Jag läste din privata förut men det var så längesen så jag minns absolut inte något lösen! Haha. Vore hur som helst roligt att läsa igen :) om du vill kan du lämna det i en kommentar i min blogg också publicerar jag inte den sen :)

Pernilla

Kommentar postad den

Jag skulle gärna vilja läsa din privata blogg :)

Svar: Jag skickar ett mail till dig Pernilla med inloggningsuppgifterna!
Sofia Werlin

Ida

Kommentar postad den

Jag skulle gärna vilja läsa din privata, vännen! :)

Svar: Ida, jag mailar dig på Facebook :)
Sofia Werlin

Kommentera här