Helgen i ett inlägg..

Vilken galen helg jag har haft! Fredagen började med ett besök hos min frisör för att klippa topparna, efter det hämtade jag upp Sandra och körde till mitt inbokade möte. Efter det blev det en tur till Klippan där Sandra skulle skriva på sina anställningspapper.
 
Från Klippan och ut till Väla för att kolla efter en klänning. Givetvis var den slut men kom hem med en annan fin från VILA och ett par grymt snygga klackar från Deichmann. En himla stressig dag! När jag hade släppt av Sandra och kommit hem blev det snabbt in i duschen för att fixa till sig. Pappa hämtade mig runt sju och sen hämtade vi upp Sandra igen. Blev middag i stan och sen tog vi en tura eller ja det blev några vänder fram och tillbaka mellan Helsingborg och Helsingör med båten. Trevligt som bara den, kvällen avslutades på Bulls med biljardspel och lite dricka. Var hemma runt halv tre..
 
I lördags gjorde jag inte många knop kan jag meddela. Åkte med mamma och handlade lite och sen körde jag hem till dom på kvällen och åt middag. Efter middagen hämtade jag upp Sandra och körde ner till Gröningen, mötte upp My där och tog en glass. Satt och tittade på solnedgången ett tag innan vi bestämde oss för att köra hem.
 
Vilken kväll det blev! Hade kunnat vara hemma runt niotiden men My lyckades låsa in sina bilnycklar i bagaget så jag var hemma runt elva på kvällen. Blev en rolig kväll, på My's bekostnad. Men vi tycker om henne ändå, är det inte hon som lyckas så hade det varit jag!
 
Igår blev det en tur ut till Familia för att byta skorna jag köpte i fredags. Jag tyckte att jag skulle vara smart och gå in dom nu innan studenten men icke. Istället går en utav remmarna sönder men nu hoppas jag att dom håller. Dom är så sjukt snygga på så jag skulle bli ledsen om dessa går sönder också. Resten av dagen spenderade jag i soffan. Min hosta, förkylning och heshet har kommit tillbaka igen. Måste verkligen gå till doktorn och be dom göra ett allergitest, kan inte ha det så. Hostar till och från varje minut känns det som!!
 
Gud vilket långt inlägg det blev nu då, ska man uppdatera kan man göra det ordentligt eller hur? Uppdaterar imorgon igen, nu ska jag spendera kvällen framför Ola-Conny och Morgan på kanal5..
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Ida

Kommentar postad den

Haha, Ola-Conny och Morgan är så sköna! ^^

Svar: Haha visst är dom? :D
Sofia Werlin

Kommentera här