Åter en helg är kommen..

Fredag igen och åter en helg. Det har varit ett konstigt väder idag, fint hela förmiddagen, regn i eftermiddags och nu är det fint igen. Hoppas på fint väder hela helgen så man kan ligga ute i trädgården och få lite färg, dock gillar jag inte att sola i min trädgård då jag har en väldigt bra insyn och nyfikna grannar! Går bort till mormor och pressar i hennes trädgård istället!

Körde ett hårt rump- och benpass på gymmet idag. Frågan är om jag kommer kunna gå imorgon, återstår att se helt enkelt. Hade velat köra ut till mamma och pappas vänner som bor på gård och har hästar och rida lite. Vet dock inte om dom är hemma imorgon, ska skriva till henne sen. Kan faktiskt sakna att rida och jag har många gånger funderat på att ta upp ridningen igen.
 
Red i nio år innan jag valde att sluta. Ganska dumt val nu men är man ung och kärleken kommer emellan och skolan väljer man det först. Men jag är glad att det fortfarande sitter i kroppen och att vi känner folk med hästar som man kan få rida på.
 
Ska åka med mamma imorgon och handla all mat till studenten som är på onsdag. Helt galet att min "lilla" lillebror, som jag både älskar och ogillar ibland tar studenten. Lillasyster tar studenten om 8 år ungefär, när blev hon så stor? Och när blev jag så gammal? Åren går galet snabbt helt enkelt.. Lillebrors studentpresent är i alla fall köpt och vad det är kan jag inte skriva än då man aldrig kan veta om han läser bloggen.
 
Nu ska jag sätta mig och svara på kommentarer och sedan på mejl/kommentarer på min facebooksida för bloggen. In och gilla den om ni inte redan gör det, hade varit roligt att komma upp i 500 följare innan juni månad är slut. Så klicka här för att komma till sidan..
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Tommy

Kommentar postad den

Sv: Ja det är riktigt trist, och ännu har jag inte fått svar på mailet till bloggesse.. Irritationen är ett faktum och jag lovar, dom kommer minsann få flera fina mail av underbar totten! :D

sockergrisen

Kommentar postad den

Åh, jag red också jättelänge innan jag, precis som du, slutade för att det kändes viktigare med pojkvän och kompisar. Det är ett av mina mål med viktminskningen, att kunna känna mig bekväm med att ta upp ridningen igen, det är så kul med hästar!

Kommentera här