Kommentarer

Citrin

Kommentar postad den

Måste kännas skönt att ha åstadkommit en sån otrolig förändring!

Svar: Känns otroligt bra :)
Sofia Werlin

Fröken M - Vinn en Edet Torky Flexible och en årsförbrukning papper !

Kommentar postad den

liten ? WOOOW är ordet :)

Svar: Tack :)
Sofia Werlin

Alexandra

Kommentar postad den

Riktigt bra jobbat! :D

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

Alicia F

Kommentar postad den

herregud kvinna! fy vad duktig du är! heja dig

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

Felicia

Kommentar postad den

Verkligen en förändring! :D Jag hoppas du känner dig nöjd, det borde du! <3

Svar: Tack så mycket ❤. Känner mig jättenöjd!
Sofia Werlin

Amanda

Kommentar postad den

Oj! Jo, det gör det verkligen. Bra jobbat!

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

Marie

Kommentar postad den

Snyyyyggt jobbat tjejen! Kul att hittat hit :) Kikla gärna in hos mig, skriver också om viktnedgång, även om den inte varit lika radikal som din!

Svar: Tack så mycket ❤. Ska givetvis kika in på din blogg.
Sofia Werlin

Anonym

Kommentar postad den

GRYMT! Vilken makeover!! :)

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

jimmie

Kommentar postad den

Ser toppen ut!

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

Linn Fager

Kommentar postad den

Bra jobbat!

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

juliajensen.se

Kommentar postad den

Oj herregud!! Jävlar, du måste vara en stark människa som lyckats åstadkomma så pass mycket. Det var verkligen starkt av dig!

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

Novembersara - mamma till Lowa.

Kommentar postad den

Men grymt jobbat!!!

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

Emma

Kommentar postad den

Jätte jätte bra jobbat!! :) Är det träning? diet? Hur som helst, grymt.

Svar: Tack så mycket ❤. Träning 4-5 gånger i veckan, sen har jag dragit ner på kolhydraterna väldigt mycket.
Sofia Werlin

JeanetteR

Kommentar postad den

Gud vad duktig du är!! :)

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

Nora

Kommentar postad den

Bra kämpat! :) <3

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

saraspyssel.webblogg.se

Kommentar postad den

väl kämpat! keep up the good work! :)

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

Telle

Kommentar postad den

Oj! Jättestor skillnad ju! Hoppas du är nöjd C:

Svar: Tack så mycket ❤. Jag är nöjd :)
Sofia Werlin

▲e m m a m a t t s s o n▲

Kommentar postad den

respekt till dig! bra kämpat!

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

Janna

Kommentar postad den

Woow! Bra jobbat!!!! :)

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

elvira

Kommentar postad den

Starkt jobbat, massa creds! Söt blogg också :)

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

Hannah

Kommentar postad den

Ojojoj vilken ändring du, jag hoppas du är nöjd för det SKA du vara! :)

Ser riktigt goda ut! :D

Kika gärna in på min blogg där jag säljer lite saker, bl.a. kläder, smycken, skor, elektronik m.m. Du kanske hittar något som du är intresserad utav. ;)

http://hannahsaljer.blogg.se/

/Mvh Hannah :)

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

Sofie

Kommentar postad den

Duktig du är! Håller själv på och försöker gå ner i vikt och vet vilket jobb det, du är jätte duktig :)

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

Gratisprinsessan

Kommentar postad den

Stor förändring! Sarkt jobbat! :D

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

Josefine Anerland

Kommentar postad den

Oj vilken skillnad, riktigt bra jobbat!

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

Marja

Kommentar postad den

Wow, måste även jag säga! Måste ha krävts enorm självdisciplin!

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

Madelene

Kommentar postad den

Wow ! så duktigt ! :)

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

Mikaela

Kommentar postad den

liten skillnad? knappast! Det är en STOR skillnad! Du är duktig :)

Svar: Tack så mycket ❤
Sofia Werlin

Sofia Nilsson

Kommentar postad den

Det är en STOR skillnad! Grymt jobbat! Hur länge har du kämpat och hur mycket har du tappat i vikt? Jag har precis trillat in på din blogg, hade bokmärkt den såg jag :) Kämpa på, du är jätte duktig!

Sofia Nilsson

Kommentar postad den

Det är en STOR skillnad! Grymt jobbat! Hur länge har du kämpat och hur mycket har du tappat i vikt? Jag har precis trillat in på din blogg, hade bokmärkt den såg jag :) Kämpa på, du är jätte duktig!

Sofia Nilsson

Kommentar postad den

Det är en STOR skillnad! Grymt jobbat! Hur länge har du kämpat och hur mycket har du tappat i vikt? Jag har precis trillat in på din blogg, hade bokmärkt den såg jag :) Kämpa på, du är jätte duktig!

Kommentera här