Erbjudande till mina läsare..

Som många utav er kanske inte vet så har jag haft fransförlängning. Under sommaren förra året tog jag av dom men nu har jag känt mig så himla "naken" ett bra tag och jag tyckte inte att jag fick någon böj på mina egna fransar när jag använde mascara. Därför har jag valt att gå tillbaka till att göra fransförlängning igen.
 
Jag gör mina fransar hos Jane. En mer underbar och trevlig människa får man leta efter, hon har gett mig ofantligt många råd när det kommer till killar och mycket annat. Jane använder sig av metoden som heter singles, dvs att man sätter fast en syntetfrans på den egna fransen. Detta är mycket skonsammare än själva flarestekniken. Längre ner i inlägget ser du bilder på mina fransar, före- och efter!!
 
Om fransförlängning:
" Du och din fransstylist börjar med att komma överens om hur din ögonfransförlängning skall se ut. Behandlingen börjar med att din fransstylist skyddar dina underfransar innan appliceringen börjar. Därefter påbörjas arbetet med att limma fast en enda syntetfrans på varje naturlig, mogen frans du har. Mängden syntetfransar som appliceras är beroende på hur många mogna fransar som finns vid behandlingstillfället. Ett normalt öga har mellan 60-80 mogna fransar per öga.
 
Under hela behandlingen ligger du bekvämt, med slutna ögon, på exv. en massagebänk. Behandlingen är helt smärtfri. Många tycker tvärtom att detta är ett underbart tillfälle att slappna av och många somnar. Efter behandlingen får du all information om hur du på bästa sätt tar hand om din ögonfransförlängning. Du erbjuds också en återbesökstid för en påfyllning. Precis som du har en frisör och tandläkare har du nu din egen fransstylist! ".
 
Jane erbjuder nu mina läsare ett nytt set för 795 kronor i stället för 1 495 kronor. Allt du behöver göra är att uppge: Sofia Werlin när du bokar in en tid. Glömmer du detta får du betala fullt pris för fransförlängningen. Boka in en tid gör du enklast genom att ringa eller smsa Jane på telefonnummer: 0737 - 06 60 83. Jane jobbar i Helsingborg så kan du ta dig hit är det så värt pengarna! Och glöm inte att uppge mitt namn när ni bokar!!
Före- och efterbild på mina fransar!
/ Sofia Werlin

Kommentarer

POOS

Kommentar postad den

Gud vilken skillnad! Superfint ju :)
Jag är bara så rädd att mina egna fransar blir fula eller att det ser dumt ut när de lossnar..
Behöver du använda mascara nu eller de är lika fina utan? :)

tina

Kommentar postad den

superfint! typiskt att jag som bor i Helsingborg egentligen råkar vara i Australien nu ;) annars hade jag verkligen testat! det var inte längesedan jag gjorde vanlig ögonfransförlängning men de lossnade fort :(

Svar: Gjorde du med flares-tekniken då? För dom brukar lossna ganska fort samt att den tekniken förstör dina egna fransar!
Sofia Werlin

Kommentera här