Dags för nya tag..

Hade skrivit ett rätt så långt inlägg och givetvis råkar jag stänga ner rutan utan att ha sparat inlägget. Ganska surt men får försöka komma ihåg vad jag skrev. Inte det enklaste kanske men det ska nog bli bra ändå, får bli som det blir helt enkelt.
 
Slutade jobba rätt så tidigt i dag, redan klockan tolv faktiskt. I morgon jobbar jag fram till tre och efter det blir det ner till stan för att fylla på fransarna. Tänk att tre veckor går så himla snabbt men där är faktiskt inte många fransar som har trillat av men det ska ändå bli skönt att fylla på dom små luckorna där är. Ni vet väl om att jag fortfarande har erbjudandet kvar om ni gör ett nytt set? Klicka här för att läsa mer om erbjudandet..
 
Efter att jag har fixat fransarna i morgon ska jag ut på Väla för att hämta mina träningskläder jag la undan häromdagen. Färgen på både sport-BHn och toppen är så himla fin, nu vill man ha en snygg bränna så man inte känner sig så blek i det. Får börja sola lite smått igen så man i alla fall blir lite rosig om kinderna.
 
På torsdag ska jag och Sandra spana in lite gym här i Helsingborg. Dags att ta tag i träningen igen, har latat mig alldeles för mycket nu. Skrev i går på min facebooksida för bloggen och frågade vad Träningsakademin tar i månaden och jag fick även många bra svar på att där är jättebra att träna. Tydligen ska dom ha något erbjudande om man jobbar inom kommunen, vilket gör att det blir lite billigare varje månad!! Det gillas ;-)..
 
Ska runda om detta inlägget lite nu och svara på kommentarer. Ska även försöka göra något tidsinställt inlägg som kommer upp i morgon när jag jobbar. Ni får ha en fortsatt fin tisdagkväll..
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Cherie | Börja Spring

Kommentar postad den

Alltid härligt med nya träningskläder :)

Julia

Kommentar postad den

Hej Sofia!
Du jag måste bara fråga dig var du gör dina naglar? Du har alltid så fina bilder på naglarna!

Svar: En jag känner kommer hem och gör dom på mig :)
Sofia Werlin

Linda Lövberg Hjären

Kommentar postad den

tips på träning och sånt ? :)

Kommentera här