Ingen koll..

Har ingen koll på dagarna känns det som. Trodde innan idag att det var söndag, men det är ju bara lördag. Man blir lite lätt förvirrad när man jobbar. 

Sen har jag ingen koll på dagarna nu heller när jag har jullov från skolan. Det ordnar väl till sig när man kommer tillbaka till skolan och börjar ha lektioner igen. 

I morgon ska jag inte göra ett smack. På måndag är det jobb som gäller, morgonpass då och på tisdag (nyårsafton) jobbar jag ett 21 timmars pass. Lite klirr i kassan i alla fall.. 

Annars har helgen varit lugn! Rätt skönt men uttråkande i längden. Man kommer hem från jobb och sen gör man inget speciellt. Jag måste verkligen skaffa en man!! 

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen komma på något att göra. Klockan är i och för sig snart sju, så inte lönt att göra så mycket..
/ Sofia Werlin

Kommentarer

En plats i solen

Kommentar postad den

man blir helt förvirrad på dagarna nu :)

En plats i solen

Kommentar postad den

De energidrickorna som fanns i goodiebagen, var kan man köpa dem?

Svar: Fråga Ann-Sofie, hon som fixade dem :)
Sofia Werlin

Kommentera här