Söndagen den 30:e september..

Skrev ett inlägg från appen innan men det publicerades tydligen inte. Kom hem för bara ett litet tag sen, har varit på bio tillsammans med lillasyster och kollat på Ice Age 4. Visst den var bra men tycker faktiskt att dom andra tre filmerna har varit lite roligare. Men jag skulle inte bli förvånad om där kommer en 5:e film om ett tag.
 
Har inget annat planerat mer för dagen. Rätt skönt det med även om man kan bli lite uttråkad av att sitta hemma bara, men idag går där en massa repriser som jag har missat tidigare i veckan så ska passa på att se dom lite senare i eftermiddag. Vädret är helt okej idag, lite blåsigt bara men jag funderar faktiskt på att byta om till träningskläderna och bege mig ut på en liten runda.
 
Även om jag fortfarande har ont i höfterna så skadar det inte, det blir kanske bättre av att jag rör på mig en lite längre runda. Brukar släppa då men får se, ska inte komma med en massa undanflykter i alla fall. Börjar man med det är lätt att man fortsätter på samma spår.
 
Måste säga att det är roligt att så många har hittat till tävlingen nu. Loggade in här på bloggen tidigare imorse och då var där fem nya kommentarer till tävlingsinlägget. Och nu när jag precis loggade in så är där ytterligare sex stycken nya kommentarer till inlägget. Men det är lite som jag trodde med, man har svårt att välja ett skal så folk har funderat och passar därför på att skriva sina bidrag idag eftersom tävlingen avslutas imorgon 23:59.
 
Så när detta inlägget är klart ska jag svara på alla kommentarer. Får se vad som händer mer, beger mig nog ut på en promenad och hoppas på att det onda i höfterna försvinner. Nej nu ska jag inte gnälla mer, finns dom som har det värre.
 
Uppdaterar bloggen lite senare igen. Fram tills dess så kan ni vara med i tävlingen tycker jag. Du har ju faktiskt chansen att vinna ett valfritt skal till ett värde av max 250 kronor!!
/ Sofia Werlin

Kommentera här