Recension av Celsius..

 
För ett tag sen fick jag hem ett paket med Celsius drycker. Fick fyra burkar av varje smak och nu har jag testat alla smakerna. Så undertill ska jag skriva vad jag tyckte om smakerna. Visst blev man lite piggare av dom men om där brändes några kalorier det vet jag inte.
 
Apelsin - Smakade helt okej men det blev ingen favorit hos mig. Hade en konstig eftersmak som jag inte gillade.
 
Cola - Den smakar ju inte som Coca Cola precis men den var mycket godare än apelsinsmaken. Men det blev ändå ingen favorit hos mig.
 
Vilda bär - Detta blev en stor favorit hos mig. God smak och ingen konstig eftersmak. Rekommenderar verkligen denna.
 
Citron/lime - Detta blev även en favorit, påminner lite om sprite i smaken. Smakar bäst om den är jättekall.
 
Jordgubb/kiwi - Hade stora förväntningar på denna. Gillar både jordgubbar och kiwi men tyvärr smakade den mest vatten. Denna är utan kolsyra.
 
Persika/mango - Jag tyckte att den smakade surt. Så den gick inte alls hem hos mig. Även denna är utan kolsyra.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Anonym

Kommentar postad den

Jag har själv smakat jordgubb/kiwi och den var helt okej, men eftersmaken är inte den godaste.
Är peppad nu på vilda bär :D

Svar: Håller med dig, ingen god eftersmak på den!
Sofia

Johanna

Kommentar postad den

Är det för smaksättning för kolsyrat vatten?

Svar: Nej, celsius är en energidryck som ska förbränna kalorier samt öka prestationsförmågan. :)
Sofia

Kommentera här