Onsdagen den 31:a oktober..

Kom hem för ett litet tag sen. Har umgåtts med Sandra nästa hela eftermiddagen i dag. Hjälpte henne med en liknande tavla som jag har ovanför min säng. Skoj att pyssla lite även om det är lite pilligt. Så det har blivit en tur ut på Väla och IKEA, sedan hem till henne för att sen köra hem till mamma och pappa. Och givetvis tillbaka till Sandra igen.
 
Trodde att häftpistolen Sandra köpte skulle fungera men icke. Fick hem och hämta pappas häftpistol som fungerade så mycket bättre. Så nu har Sandra en lika snygg tavla som jag har. Dock med ett annat tyg men det blev snyggt också. Lite pilligt att få fast dom små skruvarna till ljuslisten med långa naglar men jag lyckades.
 
Skulle ju visa bilder på lägenheten i dag men eftersom jag inte har varit hemma så har jag inte hunnit ta några bilder. Och nu är det alldels för mörkt utomhus så jag lägger upp det inlägget i morgon när det är ljust ute och när bilderna blir bättre. Så jag hoppas att ni kan hålla er tills dess..
 
I morgon är det tvättning som står på schemat samt lite andra planer på eftermiddagen. Vill dock inte skriva vad det är för planer än utan jag väntar tills jag har besked. Håller i alla fall en tumme att det går bra och att det blir som jag vill, hade blivit väldigt bra i så fall. Så håll gärna en tumme för mig i morgon eftermiddag!!

Måste säga att jag tycker att det är väldigt roligt att många utav er har hittat till min facebooksida för bloggen. Fick en massa nya gilla markeringar i går och även en massa peppande kommentarer. Ni är guldvärda ska ni veta och jag är oerhört tacksam för alla era kommentarer här i bloggen med.
 
Nu ska jag svara på kommentarer, läsa bloggar, packa ner tvätten och sedan ta det väldigt lugnt. Höften känns lite bättre i dag men jag har fortfarande ont så ska ta en värktablett innan jag lägger mig i kväll. Ska försöka att komma i säng i tid i dag då jag ska vara nere i tvättstugan klockan tio..
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Tommy

Kommentar postad den

Sv: Ja det är sjukt, både samtal, samt mail med bifogad fil att den är betald.

Sjukt snygg tavla.
Ser fram emot att se lägenheten!:)

Tommy

Kommentar postad den

Sv: Ska bli spännande att se ..

Ser även fram emot den kommande bloggmiddagen :)

Kommentera här