En topp blev tre..

Jag föll för den direkt när jag såg den och varför ska man då bara klicka hem den i en färg när man kan klicka hem den i tre!! Blev lite annat med, nya leggings och ett par sköna skor nu till våren. Jag LÄNGTAR verkligen till våren, nu vill jag sitta på en uteservering med en kopp kaffe, solglasögon och en snygg vårjacka.

Och givetvis snygga vårkläder.. Sitter dock och funderar på om jag ska beställa tröjan i ytterligare någon annan färg. Finns i ceriseröd, solgul och ljus jadegrön med!

/ Sofia Werlin

Kommentarer

Becca

Kommentar postad den

Ljus jadegrön låter fint! Jag har en oversized tröja i sex olika färger. Den är bara så praktisk!

Det är lätt att klicka ner något extra när man webshoppar :)

POOS - Ogarp foto

Kommentar postad den

Riktigt fina tröjor! Vart hittade du dom? Ellos? :)

Mia

Kommentar postad den

Jättefina tunikor! Var är de ifrån o vad hur mycket kostar dem?

Christel O

Kommentar postad den

Sö sötta toppar, vad har du hittat dom någonstans?

Kommentera här