Naglar, lunch och lite annat...

Det är väldigt skönt med semester ska ni veta. Dock är kroppen inställd på att vakna tidigt ändå så jag går upp runt sjutiden varje morgon. Gör inte mig något, man hinner med lite mer och man kan koppla av under eftermiddagen istället. Tycker dock att dagarna har gått snabbt, snart är det helg igen och snart dags för en jobbvecka. Men nu tar jag dagarna som de kommer och njuter av mina sista semesterdagar.

Imorgon ska jag äntligen få mina naglar fixade, skulle egentligen fått de fixade vecka 6 men så fick jag ju som sagt jobba extra både på torsdagen och fredagen så fick avboka det i sista sekunden. Händer inget annat imorgon så kommer jag ha snygga naglar imorgonkväll och det bästa av allt är att hon som ska fixa mina naglar kommer hit hem och gör de. Helt perfekt.

Blir även en lunch på Piazza Deli imorgon tillsammans med Sandra och My. Sista lunchen tillsammans med My innan hon åker till Asien och jobbar. Kommer sakna henne en massa, blir helt annorlunda nu för nu vet jag att hon ska jobba där, innan har hon bara varit därborta och studerat men då har hon ju också kommit hem när terminerna är slut. Nu kommer det inte bli lika ofta, jag får spara ihop pengar och hälsa på henne längre fram.

Full ruljans på dagen imorgon med andra ord, innan jag ska möta upp Sandra och My ska jag även hinna åka och handla. Kylen ekar lite just nu, tomt är där inte men är skönt att handla hem så man har hemma och man skulle få besök eller liknande.

Nu ska jag ta och svara på era kommentarer och sedan ska jag fixa till en liten frukost. Äter numera inte efter LCHF då jag har kommit fram till lite annat tillsammans med min dietist. Men mer om det i ett annat inlägg..
/ Sofia Werlin

Kommentarer

LIENE

Kommentar postad den

Jag vaknar också tidigt:)

Kommentera här