Säljes, rensar och vikten..

Har inte haft någon ork till att blogga så mycket, ska bli ändring på det. Vissa dagar är det så, man orkar inte och man vill göra andra saker.
 
Håller på att rensa alla mina garderober m.m. här hemma så ni får ursäkta om där kommer upp en massa annonser till Tradera, men varför ska man slänga saker som är nästintill oanvända? Finns alltid någon annan som får glädje utav det. Man är inte dum. Jag har gjort det misstaget många gånger och bara slängt en massa som andra skulle kunnat få nytta av.
 
Säljer ju t.ex. mitt Wii, Wii balance board samt ett spel med pulsmätare till Wii:et. Det är inget man bara ger bort eller slänger. Fick ett litet skambud när jag hade lagt ut annonserna och jag tycker så här: vill man ha det får man lägga bud precis som alla andra. Annars hade jag lika bra kunnat ge bort det bara. Men det går minsann bra med de annonserna och jag är glad att jag inte gick med på "skambudet".
 
Vikten ska vi inte tala om men jag ska ta tag i det igen. Först och främst är det lite annat som ska fixas. Man ska inte stressa, det blir aldrig bra i slutändan. Man ska ta det i en lugn takt så kroppen hinner vänja sig vid allt det nya som händer. Har en tid till dietisten så får se vad hon säger för något.
 
Skickade in matdagboken till henne förra veckan så hon hann kolla den. Själv tyckte jag att den såg bra ut men man vet ju aldrig hur det ser ut på hennes uträkningar sen. Inga sötsaker har stoppats i munnen i alla fall och det är jag nöjd över att jag har lyckats med. Sen kan man alltid önska att det släpper på vågen med, men det lär det göra.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Madeleine

Kommentar postad den

roligt att du är tillbaka med bloggandet :)

My

Kommentar postad den

Hoppas läget är bra med dig! Kram

Svar: Det är bra med mig :)Själv med? :)
Sofia

Kommentera här