Dubbelpass, middag och ischiasnerven...

Sitter på hela ryggen i soffan just nu med katten sovandes sidan om mig. Själv ska jag också snart lägga mig, har ett dubbelpass på jobb imorgon. Jobbar först mellan O6:OO - 12:OO och sen börjar jag 16:OO - 2O:15 igen. Lite extra pengar i kassan till julklappsshoppingen.

Hade chefen och en annan arbetskamrat på middag här för ett tag sen. De skulle hämta upp hans stolar och spriten sen personalfesten igår. Så nu är jag av med det i alla fall och nu kommer jag in i min garderob igen. Nä skämt och sido, jag hade kunnat ha det där tills imorgon med.

Ska komma ihåg att stretcha innan jag somnar ikväll. I fredagsmorse vaknade jag av att jag knappt kunde sätta mig upp i sängen. Jag fick verkligen rulla av för att komma upp. Gick bort till jobb och bara det kändes kan jag tala om. Köpte Eeze i hopp om att det skulle hjälpa, men icke. Hjälpte för stunden men inte mer.

Givetvis skulle jag städa hela lägenheten med inför gårdagen. Det gick med nöd och näppe. Hade lika ont på kvällen när jag hämtade upp mamma på jobb som jag hade på morgonen så visade henne var jag hade ont och då sa hon direkt att det verkade vara ischiasnerven som hade hamnat i kläm.

Smärtan gick från höften och ner till foten, ni kan ju bara tänka er hur jag har gått. Pappa sa åt mig att göra lite övningar så innan jag somnade i fredagskväll gjorde jag det och igårmorse kändes det mycket bättre. Så nu ska jag göra dessa övningarna i förebyggande syfte. Det kallas tydligen falsk ischias när det går från höften och ner i benet...
/ Sofia Werlin

Kommentarer

My

Kommentar postad den

Intressant om ischiasnerven där, hur det kan påverka! Ha en fin dag :) Kram

My

Kommentar postad den

Tackar :)

Och jaa, frutsalladen var god.

Ellen - LCHF och mycket annat

Kommentar postad den

Svar: Jaa det far man allt göra da! Fast är man inte säker sa bör man inte ge sana kommentarer alls.

My

Kommentar postad den

Yes! Okej ingen fara, svara när du känner för det.. Ingen brådska! Sköt om dig.

Fnulan

Kommentar postad den

Usch det gör såååååååååååå ont"!!!! Träna träna!!!

Kommentera här