Lite ledigt, piercingen och kvällen...

Kom hem för ett litet tag sen, har varit och hämtat mamma på jobb. Slutade själv jobba tidigt idag och ni ska bara veta hur skönt det var. Känns som om det var en evighet sen jag slutade klockan 13:OO. Fast egentligen är det inte det, men ni vet hur jag menar. Man tar extra timmar och jobbar längre vissa dagar, tillslut har man nollkoll på hur länge man har varit på jobb.

Ska jobba imorgon med, dock mellan 16:OO - 2O:15 så det är ett väldigt kort pass. I helgen är jag faktiskt fri, både mamma och Anna ska ta mina dagar i helgen och det uppskattar jag väldigt mycket. Så har tagit ut två av mina sparade semesterdagar nu lördag och söndag.

Imorgon skulle jag egentligen åkt ut till VÄLA för att visa upp piercingen, men så blev det inte. Lika bra att ta ut den direkt när allt svullnar upp så. Jag får helt enkelt hålla mig till tatueringar, men inte ens det är jag sugen på att göra heller. Jag tycker att de jag har redan räcker och jag vill faktiskt ta bort den jag har i svanken med, men där kommer bli fula ärr så jag döljer den istället.

Har inga planer efter jobbpasset imorgon, blir nog att jag hyr en film på jobb och bäddar ner mig i sängen till den. Om där är någon bra kvar på jobb när jag kommer, får ta och kolla in hemsidan innan jag kör dit helt enkelt. Rätt skönt att man kan hyra hemifrån med och slippa göra det i butiken.

Nu ska jag ta och svara på lite kommentarer och sedan fixa till på rummet lite. Ska gå ner med alla mina vattenflaskor så de kommer bort härifrån. Uppdaterar nog inget mer ikväll utan det blir imorgon när jag har vaknat..
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Christine

Kommentar postad den

skönt med ledig helg nu, när du jobbat så mycket, och mysigt med en film :)

Kommentera här