Kommentarer

Becca

Kommentar postad den

Mysig lägenhet!

Ellen - LCHF och mycket annat

Kommentar postad den

Vad fint du har det :)

Heidi

Kommentar postad den

Snygg lägenhet, verkar vara stor och rimlig för att vara en etta :)

Mari

Kommentar postad den

Vad fint du fått det i din lägenhet.



Kram

Cornelia Tonéri

Kommentar postad den

Hej där, härligt att du vill haka på Rivstarten. jag uppdaterar med ditt namn och länk till bloggen alldeles strax! Och fixar på fejjan :-) Tittar in snart igen. Kram och pepp

Frugan med bebis i magen <3

Kommentar postad den

Så fint du har fått det vännen. Mysigt <3

Maya

Kommentar postad den

Kanon mysigt!

Jätte kul att du delade med dig av dina bilder :)

Kram Maya

Christel

Kommentar postad den

Jätte fin och mysig lägenhet

Ellen - LCHF och mycket annat

Kommentar postad den

Svar: Vad kul :) Nu jäklar ska vi jobba för att na resultat eller hur? Ett par veckor kvar bara, sen kör vi hart.



Det blev förresten hur bra som helst med hyllan däremellan, som rumsavdelare!

Ealina

Kommentar postad den

Jättefint :) Skönt att du kommit iordning så bra så snabbt!

Själv är jag en mästare på att packa upp och göra iordning lååångsamt. Fast det är ju inte bara jag, min man är nästan ännu långsammare, hehe. Vi har pratat om att tapetsera och möblera i hallen sedan vi flyttade in här. För tre år sedan!! Jäjä, den dagen kommer kanske såsmåningom. Kanske. ;)

Kul i alla fall att få se din härliga lägenhet :)

Lycka till med resten av boandet!

Jennelie

Kommentar postad den

Fina väggord! Vart har du köpt de? :)

My

Kommentar postad den

grymt fint må jag säga! :)

Kommentera här