Mölle, motorcykel och jobba...

Blev ingen mer uppdatering igår, rätt skönt faktiskt. Det var fullrulle hela dagen igår, först blev det en tur ut på VÄLA tillsammans med mamma för att köpa present till en arbetskamrat, hem igen och sen iväg vid fyratiden för att handla mat tillsammans med mamma och mormor.

Var hemma runt sextiden och sen var det bara att fixa till sig igen, släng i sig lite mat och bege sig ut. Hade planerat med Sara redan i onsdags att vi skulle ut och åka motorcykel. Och så blev det med, första gången i hela mitt liv som jag har åkt motorcykel och det var faktiskt riktigt kul. Och det gör jag gärna om fler gånger.

Körde upp till Mölle en runda och kollade där. Utsikten där är helt fantastisk, hade man haft råd med priserna på husen där hade jag gärna bosatt mig där. Otroligt vackra hus som ligger väldigt bra med bra utsikter. Har ni någonsin besökt Mölle vet ni vad jag pratar om.

Körde tillbaka in till stan när det började bli lite kallare. Åt lite och sen hamnade vi hemma hos Sara och Johan. Fick skjuts hem av Sara sen och det tackar vi för. Det är i alla fall något jag gärna hade gjort om, för det var grymt kul att åka motorcykel och det var trevligt sällskap!!

Ska ta och svara på era kommentarer nu och sen blir det att fixa till sig inför jobb. Ska försöka göra något tidsinställt inlägg med som kommer upp under jobbpasset. Annars uppdaterar jag bättre när jag har kommit hem, ensam hemma ikväll då familjen ska iväg. Lite tråkigt faktiskt, men vad ska man göra?
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Mikaela

Kommentar postad den

Hejj kan du hjälpa mig med min bloggdesign hör av dig : mikaela_gonzo@hotmail

bloggen heter : mikaelamalmquist.blogg.se

MVH : Mikaela ;D

Ellen - ellastankar.blogg.se

Kommentar postad den

Låter kul att åka MC, det har jag aldrig testat!



Om du hade varit lite närmare så kunde vi ha hittat på nåt ikväll, har ju heller inget för mig...men får väl ta en tur till Hammarbyhöjden kanske och kolla in brasan.



Svar: Tack :)

Ellen - ellastankar.blogg.se

Kommentar postad den

Svar: Haha ja, jag gillar heller inte när det går för snabbt...i alla fall inte när det gäller bilar, och säkert inte heller när det gäller mc.



Ja eller hur...men men jag tar dagen som den kommer och börjar med en promenad längs med kajen och bort mot Gullmarsplan och sen i riktning mot stan tror jag. Hoppas bara att det inte börjar regna...det har mulnat på nu...och på Aftonbladet står det 12 grader och regn för Stockholm :(

Märta

Kommentar postad den

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

Kommentera här