Jobbat, håret och frusen...

Nyss hemkommen från jobb eller ja för en halvtimme sen, som ni märkte så blev det inget smsinlägg. Hade hur mycket som helst att göra och jag hann inte ens med att packa upp det som skulle packas upp. Jobbar morgon imorgon så då är det mindre folk, förhoppningsvis hinner jag med att ta godiset då.

Några ville se bild på håret, men jag får visa er det imorgon för mitt batteri till kameran har dött så får köpa nya imorgon. Blev i alla fall jättenöjd med det och denna gången blandade vi stora och mellanstora lockar, fast just nu ser lockarna ganska små ut men det lägger sig rätt efter ett par dagar.

Fryser som bara den idag, har ont i halsen och har blivit förkyld. Mindre skoj faktiskt då jag inte har tid att bli sjuk så blir att köpa nässpray och halstabletter imorgon när jag slutar. Var kanske lite dumt att träna innan idag men då kände jag mig inte frusen. Hade dock halsont men inte så mycket.

Ska lägga mig snart med tänkte jag, börjar 07:30 - 16:00 imorgon. Vill gärna få lite sömn med, svårt att sova när näsan är täppt. Sen är det en massa annat som snurrar i huvudet med som gör att man får svårt att sova. Men det ordnar väl upp sig.. Förhoppningsvis. Har du tillgång till min privata blogg så vet du vad det handlar om.

Nu ska jag läsa bloggar, svara på kommentarer och kolla min mail. Uppdaterar nog inget mer ikväll, jag har ingen ork till det. Uppdaterar med sms imorgon under dagen och sen blir det givetvis en bättre uppdatering när jag har kommit hem.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

ERICAPERZZON

Kommentar postad den

svar: Tack:) tog bort kommentaren så att jag inte skulle råka godkänna senare:P



/E

sofie

Kommentar postad den

Min mail skriver jag med nu :) är jag med i tävlingen nu då? :D

Ellen - ellastankar.blogg.se

Kommentar postad den

Svar: Joda det är bra med mig, har varit hos en vän ikväll sa det blev inte sa mycket internetkollande idag. Ska slänga in ett litet inlägg i alla fall.



Du dar krya pa dig!

Linda

Kommentar postad den

Vad kul det ska bli att se hur håret blev :)

Linda

Kommentar postad den

Sv; okej vad kul, ska hålla utkik då :)

Ellen - ellastankar.blogg.se

Kommentar postad den

Svar: Absolut =) Har inte träffat henne pa nagra manader heller sa vi hade en del att prata om.

Kashaya

Kommentar postad den

Hoppas du fick sova lite iallafall. Vad härlig bild förresten.=)



Sv. Tack gumman, kram

Diane

Kommentar postad den

Tjena har skaffat ny blogg! :)

Fru Svensson

Kommentar postad den

Jag har svarat i den privat

Kommentera här