Snart personalmöte...

Nu har jag slagit in alla julklappar till familjen. Skönt att ha det gjort, för nu kan mamma komma in på rummet utan att veta vad det är hon och pappa ska få. Sen om min bror och lillasyster skulle gå in på rummet så ser inte de heller vad de får.

Ska snart fixa till mig, ska vara på jobb lite innan klockan 20:00 igen för att ha personalmöte. Hoppas att det går snabbt så man slipper sitta där och frysa, har varit frusen tillräckligt idag under mitt jobbpass. Idag var det otroligt kallt på jobb och jag hoppas att det är bättre på torsdag.

Uppdaterar senare när jag har kommit hem från jobb och personalmötet. Blir väl efter halv tiotiden skulle jag tro. Får hoppas att det inte börjar snöa bara, hemskt att köra hem då! Men som sagt, uppdaterar senare.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Christine

Kommentar postad den

oh så skönt att ha alla julklappar inslagna och färdiga! :) ha det så roligt på mötet :P

Kommentera här