Hemma, trötta ben och morgondagen...

Har varit hemma ett litet tag men har hängt upp mina kläder och hängt in det i garderoberna. Blev några köp idag och jag är jättenöjd med dom. Får visa bilder på dom senare ikväll. Måste ta bilder och så på det först innan jag lägger upp det.

Har himla ont i mina ben nu efter dagens gående. Glömde sätta på mig min stegräknare idag, hade varit skoj att se hur många steg man tog inne i varuhuset under de timmarna som man gick därinne. Kollade även lite i butikerna utanför och sen gick man till och från bilen som vi hade parkerat en bra bit ifrån entrén.

Så lite motion i form utav gående har man fått idag, men bättre än inget alls eller hur? Ska snart tvätta bort mitt smink och sen ska jag bara ta det lugnt resten utav kvällen. Imorgon har jag minsann andra planer och de flesta som har läst bloggen de senaste veckorna vet vad jag ska göra imorgon.

För er som inte vet så kan jag väl skriva det igen. Imorgon klockan 15:00 ska jag ligga och lida eller ja hur det nu kommer kännas vet jag inte än, men jag gissar på att det kommer kännas. Jag ska tatuera mig igen och det är en betydelsefull tatuering med så det är inte bara någon hipp som happ tatuering.. Utan den är väl genomtänkt!!

Nu ska jag svara på era kommentarer, läsa blogginlägg och sedan ta foto på det jag köpte idag. Bilder kommer upp lite senare ikväll. Förresten tack för alla era fina kommentarer i mitt vägningsinlägg!!
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Alexandresen

Kommentar postad den

sv: oki men lycka till iallfall.

Anna

Kommentar postad den

sv: ok på så vis, vad var det för företag då?

Mia

Kommentar postad den

SV: Ja det låter som ett vinnande drag för att gå ner ännu mer per vecka. Jag har också dragit igång mitt LCHF-ande igen, trots att jag bestämt mig för att sluta nojja med vikten, men det går ju fan inte att låta bli. Jag trivs ju inte med det jag ser i spegeln. Nu ska jag dock realisera målet lite genom att nöja mig kring 67 kg, inte satsa på 60-62 kg som jag gjort tidigare.

Får se hur det går denna ggn...

Ellen - ellastankar.blogg.se

Kommentar postad den

Svar: Inlägget ligger uppe nu ;-)

josefin

Kommentar postad den

Hoppas jag vinner tävlingen! =) När avslutas den?=)

josefin

Kommentar postad den

sv: OJ! Det är ju aslång tid!! Varför så länge?:P

My

Kommentar postad den

Hoppas det går bra imorgon :)

Ellen - ellastankar.blogg.se

Kommentar postad den

Svar: Tack tack =)

Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Kommentar postad den

Den är så fin gumman <3

Beffa

Kommentar postad den

Lutar åt att det är jag som ligger och lider på måndag :P

♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Kommentar postad den

Varsegod =)

Kommentera här