Dagens shopping...

Här bilderna på de plaggen jag köpte idag. Tog bara bilder på det som var nödvändigt. Underkläder och lite annat behövs inte visas bilder på. Har blivit väldigt kräsen märker jag, innan kunde jag hitta en massa kläder som föll mig i smaken men nu hittar man nästan inget..




1. Jeansjacka i kortare modell - 169 kr
2. Kortare jacka i silke - 139 kr
3. Boyfriend jeans - 129 kr
4. Tunika - 90 kr

Sen köpte jag även underkläder, träningsstrumpor, schampoo + balsam, hygienprodukter. Men tycker inte att ni behöver se bilder på det..
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Ellen - ellastankar.blogg.se

Kommentar postad den

Ah gilllar jeansjackan! Snyggt ju =) Jag vill ocksa ha nat sant.

Sandra

Kommentar postad den

Åh, vad köpte du jeansen? :]

Anna

Kommentar postad den

det var billiga saker du hittade :)



nej underkläder kanske man inte behöver lägga ut, hehe :D eller ja det kan man väl göra oxå, om man vill... :)

Jacobmargrete

Kommentar postad den

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

Kommentera här