Körskolan snart...

Har nyss ätit frukost och nu sminkar jag mig lite snabbt. Ska in till körskolan alldeles strax, så uppdateringen blir kort nu men självklart blir det lite sms under dagen och även en bättre uppdatering när jag har kommit hem. Blir någon gång i eftermiddag det blir.

Måste bli klar med mitt körkort eller måste och måste men jag vill ha det klart. Men det är inte många procent kvar som ska höjas på min statistik och jag hoppas givetvis att jag höjer den tillräckligt idag!

Uppdaterar lite senare igen...
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Sabine

Kommentar postad den

hoppas att det går bra på körskolan :)

det är få känslor som slår den man får när man tar körkort..

jag har haft mitt i lite mer än ett år nu och det är verkligen underbart!

sofie

Kommentar postad den

Jag håller med på med körkortet. Det är så mycket man ska kunna och klara. Hur länge har du hållt på med ditt? :) Går det bra? :)

Smala Jessica?

Kommentar postad den

Lycka till på körskolan nu och hoppas du lyckas höja statistiken. När tror du du blir klar? Kram

mathilda

Kommentar postad den

lycka till :)

Linda, Tvåbarnsmamma och Blivande Fru

Kommentar postad den

Man måste inte ha körkort men det är en himla bra fördel att ha det.

Hoppas att du får upp statistiken idag.

Kommentera här