Lunch, tränat och vägning...

Har nyss ätit lite lunch efter dagens träningspass. Knappt något folk på gymmet idag och det var ganska skönt, slapp man stå och vänta på att maskinerna skulle bli lediga och så.

Blev en timme crosstrainern och 35 minuterlöpbandet. Det var kämpigt idag men det var så himla skönt efteråt. Hade egentligen bara tänkt köra 15 minuter på löpbandet men det blev istället lite mer. Blev lite övningar på maskinerna med så man får rätt på ena axeln.

Det känns faktiskt i armarna och ryggen men det är bara på det imorgon igen, varför börja lugnt? Får hoppas att det har gjort lite skillnad till måndagens vägning och att där inte är ett alldeles för stort plus, då blir jag faktiskt ledsen. Men då är det bara att kämpa vidare till måndagen efter och hoppas på ett minus då. Men just nu håller jag tummarna för kommande måndag..

I
kväll ska jag eventuellt in till stan tillsammans med Mattias och några andra utav hans vänner. Får helt enkelt se när de ska åka in till stan, för jag vill gärna komma upp i tid imorgonbitti med för att träna. Men det blir säkert jättebra och förhoppningsvis trevligt med. Längesen jag träffade Mattias.

Nu ska jag läsa lite bloggar, svara på kommentarer och sedan fixa till lite på rummet. Uppdaterar lite senare igen och förhoppningsvis kan jag lägga upp en liten tävling till er med.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Ellen - ellastankar.blogg.se

Kommentar postad den

Svar: Ja riktigt mysigt, det blev spansk mat idag - tapas =)

Matilda Sandén

Kommentar postad den

Vad kul! Jag har lagt till dig nu!



Love

Kommentera här