Middag, träna och kommentarer...

Åt middag för ett litet tag sen och nu är det lite tvkollande samtidigt som jag sitter och skriver här. Ska snart upp och packa träningsväskan tills imorgon så man kommer iväg imorgonbitti för att träna. Ska bli skönt att träna igen faktiskt, ska bli skönt att svettas!!

Får hoppas att där är lite folk imorgonbitti när man tränar så man slipper trängas med en massa andra sidan om en. Det är ganska trångt vid crosstrainerna så när man är klar får man akta så man inte fastnar i någon utav de andra om där är någon som tränar. Men jag tror inte att där kommer vara mycket folk imorgonbitti, de flesta är väl ute på festivalen ikväll.

Själv ska jag eventuellt ner på festivalen imorgonkväll tillsammans med lite vänner. Får se vad jag orkar, jag har lite saker att läsa på med inför kommande vecka. Det börjar närma sig vissa datum som är viktiga för mig så för att allt ska gå så bra som möjligt vill jag läsa på extra!

Hade fått en kommentar tidigare idag om att jag bara gnäller i mina inlägg och att jag skriver om samma saker nästan hela tiden. Personen i fråga hade även skrivit att den skulle sluta läsa bloggen, jag tvingar ingen att läsa bloggen. Jag är inte den som gråter över att folk inte fortsätter läsa bloggen.

Nu ska jag svara på kommentarer och sedan ska jag upp och packa ner i träningsväskan. Ska även testa min body som jag hämtade ut på posten innan, den är riktigt snygg faktiskt och den blir säkert perfekt till ett par jeans och en kavaj!!
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Malin

Kommentar postad den

Gnäller tycker jag då inte att du gör. Ibland kan det kanske hända att du skriver om ungefär samma saker, men vem gör inte det liksom? När man jobbar har man ju inte direkt massa tid eller ork över att göra massa saker.

Kommentera här