Morgondagens planer och smink...

Nu är man nyduschad och jag har även renbäddat till sängen. Ska bli skönt att lägga sig och sova sen i sängen med nytt lakan, påslakan och örngott. Funderar på att beställa hem lite nya sängkläder sen faktiskt, dock svårt att hitta snygga lakan till min breda säng..

Får helt enkelt gå in på lite olika hemsidor som säljer sovrumssaker och se om de har något snyggt lakan m.m. Tänkte spana in H&Ms hemsida, har inte kollat in deras homekollektion än. Kanske dags att göra det.

Imorgon har jag lite planer för dagen: arbetsförmedlingen (klockan 10:00), träna (klockan 10:30), körskolan (klockan 13:10) och träffa Sandra (klockan 15:00?). Förhoppningsvis ska jag träffa Sandra om hon nu svarar på mitt sms, får hoppas att hon gör det. Ska smsa My med och fråga om hon också vill med.

Så uppdateringen imorgon kommer kanske inte bli den bästa under förmiddagen- samt lite under eftermiddagen men lovar att blogga mycket när jag kommer hem. Kan vara rätt skönt att inte bara sitta hemma vid datorn varje dag.

Tänkte kolla på nya ögonskuggor i stan imorgon. Viva la Diva har en palett med 48 ögonskuggor i olika färger för ca 180 kronor och jag hoppas att de fortfarande säljer dom. Såg att de hade dom till jul men de kanske bara säljs då. Hade velat ha en den paletten, massa snygga färger på den så man kan variera sig varje dag!

Nu ska jag läsa bloggar, svara på kommentarer och sedan smsa My. Uppdaterar lite senare ikväll innan jag lägger mig. Tänkte komma i säng rätt tidigt då jag ska vara iväg redan klockan tio..
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Anonym

Kommentar postad den

allt bra?

Malin

Kommentar postad den

Jag skulle också vilja ha någon sådan palett med massa olika färger på ögonskugga!

MALIN NILSSON

Kommentar postad den

Mysig söndag menar du väl :) Tack detsamma sötis.

Emma

Kommentar postad den

Hej Sofia! Kommer du ihåg mig? :) Kan du fixa min bloggdesign tror du? :O jag har en tjejs blogg som jag vill ha likadan som... hon har inte svarat och jag skulle vilja fixa bloggen så snart som möjligt :)



Kram

MALIN NILSSON

Kommentar postad den

hihi lugnt ,P Gjort nått skoj ihelgen då???

Kommentera här