Pedikyr, promenad och väder...

Jag tänkte alldeles strax lägga mig så man kommer upp i tid imorgonbitti, är ledig från jobb och visst kan jag ta en sovmorgon men inte alldeles förlänge.

Imorgon ska jag fixa mina fötter, ska bli så himla skönt att få de fixade. Jag har problem med ena tån efter en skada på jobb samt efter en skada uppe i Sälen för två år sen. Får hoppas att hon kan fixa till just den tånageln så den blir bra igen.

Tänkte ta en promenad imorgon så får hoppas att vädret tillåter det. Läste på aftonbladets hemsida innan att ett nytt oväder är på väg in över Sverige imorgon. Först och främst är det syd- och mellansverige som kommer drabbas av hårda vindar och kraftigt snöfall..

Om man nu ska tro på det, jag kollar aldrig på smhi:s hemsida utan jag kollar alltid på dmi.dk deras sida är lite mer pålitlig för oss som bor i Skåne. Vill ni läsa artikeln så klicka här för att komma dit.

Enligt dmi:s hemsida så ska det bli snö imorgon och oftast har deras sida rätt när det gäller vädret. Vi får helt enkelt hoppas på att de har fel denna gången och att man slipper snön, snön i Helsingborg har nästan försvunnit och den kan fortsätta att försvinna.


Bilden ovan är klickbar så ni kan se den lite större. Nu ska jag ta och svara på de sista kommentarerna och sedan ska jag ta och släcka ner datorn. Uppdaterar imorgonbitti igen när jag har vaknat..
/ Sofia Werlin

Kommentarer

kunglantz i högsta person.

Kommentar postad den

fan vad gutt med lita avkoppling då! det är du ju absolut värd när du jobbat & slitit! :) kram

Ellinore Jonsson - 16 flyttat hemifrån

Kommentar postad den

va skönt att bli ompysslad och få fina fötter :)

Kashaya

Kommentar postad den

Härligt att gå på pedikyr, hoppas du får promenadväder iallafall imorgon.

Gabriella

Kommentar postad den

Tur ni har att snön börjar gå bort, hemma här snöar det hela tiden och det gör det nu också.. Uush, hatar snö.

ERICAPERZZON

Kommentar postad den

Här snöar det för fullt idag, suck:(



Svar: tack;P



/E

moois

Kommentar postad den

snygg blogg! :)

Kommentera här