Middag, uttråkad och ide...

Åt middag för ett litet tag sen och nu sitter jag i sängen och kollar på Trinny och Susannah stylar Amerika. Väntar på att The real housewives of New Jersey ska börja på kanal5. Sista avsnittet som jag missade i onsdags efter jobb.

Var med mamma nere på maxi innan och handlade lite, tog även ut pengar tills imorgon då jag ska iväg. Hinner inte göra det imorgon och där fanns en uttagsautomat på maxi så passade på att ta ut pengarna då. Tänkte visa er veckans planering i ett annat inlägg senare..

Planerna för kvällen är inga, dock känner jag mig rastlös av att bara sitta hemma så jag får se om jag åker iväg någonstans sen, inte för att jag tror att jag kommer göra det men blir jag alldeles för uttråkad så tänker jag inte sitta hemma i alla fall..

Folk är jättetråkiga och svarar varken på msn eller på sms. Jag tror faktiskt att de flesta utav mina vänner har gått i ide nu under vinterhalvåret. De har försvunnit både från msn och när det gäller att svara på sms. Jag hoppas att de kommer fram snart igen, nu har ju solen börjat titta fram och det är plusgrader utomhus. Snön håller på att smälta bort och våren är förhoppningsvis på väg!

Nu ska jag läsa bloggar, aktivera mig med något och svara på kommentarer. Förresten ni missar väl inte min tävling som jag har tillsammans med voodolls? Har ni missat den klicka här för att komma till tävlingen.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Kommentar postad den

Svar: Ja, det gjorde det .. vad bra =)

josefin

Kommentar postad den

sv: det gör du rätt i, inte bra att börja träna för tidigt när man varit sjuk! <3

josefin

Kommentar postad den

sv: precis, bra tänkt =) ikväll blir det plugg, project runway och tacos :) själv?

josefin

Kommentar postad den

sv: okej, låter skönt att bara vara :)

Andréa

Kommentar postad den

Sv: Okej, tack :D

AMANDA FALK

Kommentar postad den

gott med jordgubbar, äter det här nere varje dag :D

jag är precis som du när det gäller veckoschema, man måste göra det på söndagen för att hålla koll på veckan ;-)

Ha en mysig söndagskväll!

WellbeingOfMe - Välmående, Lågkolhydratkost, Träning & Positiv energi! Nu även Bloggjoggen-skåne

Kommentar postad den

Jag kan förstå dina kompisar lite, jag har själv haft en väldigt osocial period på senaste tiden, kanske beror det på vintermörkret, kanske inte

ebba

Kommentar postad den

trinny & Susanna är ett bra program! :)



komentera och besök gärna min blogg!

Kommentera här