Min nya älskling...

Har varit hemma ett tag men har både fixat med den nya datorn och ätit middag. Blev en tomatsoppa idag med crème fraiche, mumsigt. Tänkte visa bilder på min nya älskling.

Stör mig dock fortfarande på säljaren som sa: "Eftersom den inte kostar så mycket så funkar det inte att använda både internet och spotify tillsammans" Eh ursäkta? Så säger man verkligen inte som säljare tycker jag. Har en person bestämt sig för att köpa just den datorn så låter man väl ändå personen göra det?!
Vilket pucko..

Klickbara bilder:

3 485 kr!
Kanonpris när man bara ska använda internet och lyssna på musik! Vilket det går att göra!!
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Linda

Kommentar postad den

Den ser riktigt fin ut :). Hoppas den funkar bra :)

Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Kommentar postad den

HAHA, vilket bullshit! Jag har massor av vänner som har datorer i samma prisklass men ändå fungerar internet & spotify samtidigt på dem :P

BENITA - itsallabouttakingcontrol

Kommentar postad den

FIn dator! ;D

Sabine

Kommentar postad den

kul med ny dator ^^

Becca

Kommentar postad den

Fin den är, skulle också behöva köpa en dator. Var köpte du denna?

Malin

Kommentar postad den

Hoppas den funkar bra då :) Och hur skulle spotify funka utan internet menar de?

Jessica

Kommentar postad den

Hm, varför skulle det inte gå att använda internet och spotyfi samtidigt? Sa han något om det?! :)

Kommentera här