Vågar man jobba?

Inatt hade vi inbrott på jobb igen. Det är bara 8 dagar sen vi hade inbrott sist och då hade tjuvarna gått in genom en dörr på baksidan och sedan krypt igenom vårt skafferi i matsalen.

Inatt hade de istället gjort i ett hål mellan våra fönster i matsalen. De har alltså gjort ett hål i vår tegelvägg mellan fönsterna. Enligt HDs hemsida så har de fått med sig växelkassan i posten och sju paket.

Det är faktiskt lite obehagligt att jobba när sånt händer. Jag hoppas ju att de fixar väggen så den är okej till helgen. Nu kommer man vara mer uppmärksam när folk går in i butiken hädanefter.

Vill ni läsa artikeln om inbrottet kan ni göra det här.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Ellen - ellastankar.blogg.se

Kommentar postad den

Men var tusan...usch läskigt sant där ju...!



Svar: Ok ok, jag far skaffa mig en sa far jag se hur det funkar =)

Anna

Kommentar postad den

Följa min nya blogg via bloglovin?

Hoppas du får en bra dag! :)

Tessie

Kommentar postad den

Jösses vad obehagligt!!..

Önskar iaf en trevlig valborg nu när jag trillade in här!!.. :)

Kommentera här