Frågor, planer och middag...

Har nyss varit duktig och renskrivit alla mina körkortsfrågor som jag är osäker på. Tänkte åka in till körskolan på tisdag och höja den tröga statistiken så man blir klar med körkortet. Så om jag ska dit där varje dag när jag är ledig så strunt samma, jag vill ha mitt körkort snart!!

Har ju gjort ett litet träningsschema för de dagarna när jag ska träna och de dagarna jag inte ska jobba och träna så blir det en tur till körskolan. Funderar även på att åka upp till körskolan efter träningen någon dag och köpa med mig någon lunch och sitta där med proven. Nu kör jag på med både viktminskningen, träningen, jobb och körkortet!!

Jag börjar bli lite smått hungrig här hemma så ska ta och kolla igenom menyn från pizzerian och se vad där finns för sallader. Börjar bli trött på att ta en kebabsallad varje gång därifån när vi väl har pizza här hemma. Funderar på deras skinksallad med ost och ananas. Tänkte lägga till både champinjoner och lök då för att få lite mer grönsaker i salladen, men får se vilken det blir helt enkelt.

Fast det hade egentligen varit jättegott med en god pizza men nej, har jag klarat mig bra utan det ett bra tag så kan jag klara det ett par tag till. Vill inte förstöra min kost nu när jag har kört igång igen..

Nu ska jag svara på era kommentarer och fixa till lite. Uppdaterar lite senare igen, glöm inte bort att tävla i bloggen. Ni har chansen att vinna ett jättesnyggt halsband.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Kashaya

Kommentar postad den

Sallad är gott.=)

Wellbeingofme - Välmående, Lågkolhydrat-kost, Träning & Positiv energi

Kommentar postad den

Härligt att du har kommit igång med alla bitarna, det låter ju super effektivt att kombinera träning, lunch & körskola :)



Ett tips om du är trött på pizzeria-sallader och dessutom blir lite frestad av pizza, det är att göra egen LCHF-pizza, de gånger du har tid till det. Det blir faktiskt supergott!

Eva

Kommentar postad den

Vilken körskola går du på?

Kommentera här