Mobil och en tripp till Ullared...

Känner mig inte alls pigg idag heller. Tror att det är min förkylning som gör det. Tråkigt nog men kan inte göra mycket åt det just nu mer än att snyta mig och ta det lugnt.

Har bestämt mig för vilken mobil det blir, nu ska jag bara ta och bestämma mig för vilken färg. Det får bli mobilen från samsung. Jag har kollat på den länge och jag gillar utseendet mer på den än på LG telefonen. Så det får bli en liten samsung mobil istället. Kommer bli nöjd med den i alla fall...

Imorgon blir det en spontantripp till Ullared. Ska dit med mamma och Stéphanie. Blev bestämt tidigare idag och det ska faktiskt bli skoj. Kameran åker med för att fotografera lite. Stéphanie ska leta reda på Ullareds Morgan med, kommer bli rätt skoj om hon verkligen hittar honom. Vi har sagt att vi ska ta autografen om vi ser honom, lite på skämt sådär ;-)

Ska försöka mmsa in lite inlägg under dagen imorgon med. Eftersom vi ska åka hemifrån Helsingborg redan klockan åtta på morgonen så hinner man inte uppdatera något speciellt då. Datorn orkar jag inte ta med mig faktiskt, blir bara jobbigt att sitta med den i bilen och blogga. Sen tappar man lätt anslutningen på vissa ställen med det mobilabredbandet.

Nu ska jag ta och kolla min mail, svara på kommentarer och läsa bloggar. Känner mig lite piggare nu efter lite dricka. Ska lägga mig tidigare med ikväll då jag ska upp jättetidigt imorgon om man jämför med andra dagar.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

MALIN NILSSON

Kommentar postad den

Ditt horoskop va ju bra idag :) Hoppas du hittar massa fint i ullared :) pusskram

Cissi

Kommentar postad den

ska få den där mobilen i rosa :D

josefin

Kommentar postad den

sv: den är ljusrosa, alldeles lagom. den är typ som din bakgrund fast lite gråare i nyansen :) skitsnygg!

♥Linda med Familj♥

Kommentar postad den

Okej det blir kanon :)

Skicka ett mail med dina uppgifter samt hela summan så sätter jag in dom så fort min mammapenning behagar att komma.

Anonym

Kommentar postad den

, Hörby:D

ML

Kommentar postad den

jodå, den har väl vart lugn här med :)

Sofie

Kommentar postad den

så fin telefon :)



måste bara säga att jag tycker du är riktigt söt! :)ta det inte på fel sätt (har pojkvän)men var bara tvungen att säga det :)

Kashaya

Kommentar postad den

Trevligt.=) Hoppas ni får roligt på Ullared imorgon.

simone

Kommentar postad den

Vad rooligt :D Jag älskar ullared :D

Kommentera här