Nya naglar igen och supernatural...

Nu har jag minsann snygga naglar igen. Blev mycket nöjdare denna gången med dom än sist jag fixade till dom. Ikväll blev den en fransk manikyr med en lila blomma på varje ringfinger, enkelt men jättesnyggt. Ska snart smörja in mina händer med oliva handkräm från apoteket. Tyckte att den nya förlängningen blev snyggast, vilken tycker ni är snyggast? The new or the old? Klickbar bild.

Får göra det innan jag ska lägga mig, annars kan jag inte skriva på tangentbordet. Funderar på att gå ner om min nagelterapuet och köpa en handkräm utav henne med som är jättebra. Hoppas att hon jobba imorgon och att hon har hemma den handkrämen som jag vill.

Snart börjar supernatural, en favorit serie som alltid går hem hos mig. Jag hoppas dock att detta avsnittet inte är lika läskigt som förra veckan, då hade jag faktiskt svårt att somna. Kändes precis som om någon iakttog en, men jag det är nog bara jag som är ganska lättskrämd. Jag vågar aldrig sova ensam efter att jag har sett en skräckis, måste alltid sova tillsammans med någon eller något. Oftast sover jag tillsammans med min mirandanalle om jag är ensam, ja jag vet jag är en fegis!!

Nu ska jag svara på kommentarer och sen kolla på supernatural. Hann inte svara på kommentarerna innan, ville bli klar med naglarna så snabbt som möjligt. Vad tycker ni om min nya nagelförlängning?
/ Sofia Werlin

Kommentarer

karro

Kommentar postad den

snygga! :)

Hannii

Kommentar postad den

jaaa.. lite farligt gott kanske :P

Linn

Kommentar postad den

Fina naglar! Har precis tagit bort mina och saknar dem redan!ha en mysig kväll!

iza

Kommentar postad den

den med blomman är finast :D



och du har en jätte fin blogg också :D mycket detaljer och sånt =)

MenJagVetInte

Kommentar postad den

jaa det ska bli så skönt :D

skit snygga naglar:D

MenJagVetInte

Kommentar postad den

ååh göru det? va kul :D

Jag är jätte sugen på det, vet inte hur bra hand jag har om barn men känns som en bra erfarenhet

kakan

Kommentar postad den

jaa det är lite jobbigt :P



jag tycker också de nya var finast! :D

Linnea

Kommentar postad den

Ja herregud läs dom! Dom är fruktansvärt bra & man blir helt trollbunden, som i en annan värld! Det är jättesvårt & förklara känslan som man får i kroppen när man läser dom böckerna, du kommer förstå vad jag menar om du läser dom ;)



Jag tycker Supernatural var tråkigt idag :/

Julia

Kommentar postad den

De blev riktigt snygga :)

Kommentera här