Körskolan, stan och hemma igen...

Körningen idag gick bra. Längesen jag körde deras bilar så det var lite knas ibörjan men efter någon minut gick det bra igen. Skulle läsa igenom körhäftet och göra klart de frågorna jag har glömt att svara på. Efter körlektionen satte jag mig framför datorn på körskolan och övade lite på proven.
Gick ju skitdåligt, är glad att jag är klar med dom!! Men är bra att öva lite då och då! Vet inte hur det ska gå när uppskrivningen kommer. Som tur är har man distanstester så jag kan öva hemma med på slutprovet!

Tog bussen ner till stan vid tjugo i tolvtiden. Mötte upp Sandra utanför VILA. Gick och kollade lite i stan och sen hämtade jag ut medicin till syster. Jag var ju ändå i stan och då slapp mamma ta med henne ut nu när hon är sjuk. Efter apoteket gick vi bort till Graffiti Café och åt. Pratade lite om en utlandssemester. Vi har ju pratat om det innan med men jag, My och Sandra har inte riktigt bestämt oss för var vi ska åka.

Vi skulle åkt till Vietnam men bara flygresan dit kostar 16 000 kronor så vi har istället pratat om att åka till något land här i Europa/Afrika. Jag och Sandra satt och pratade lite om att vi antingen vill åka till Kreta, Tunisien eller Egypten. Jag har aldrig varit i Egypten så det hade varit roligt att åka dit...

Såg att många utav er hade skrivit kommentarer och frågat om vad jag ska göra för tatuering. Har visat bild på den i några inlägg längre ner man kan lägga upp en bild på den igen. Tyvärr gick vi aldrig inom house of pain för jag glömde helt bort det. Tror faktiskt att jag ska ta och ringa hon som gjorde min första tatuering istället, tror att hon är billigare.. Bilden är klickbar!
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Linda

Kommentar postad den

hoppas du får en bra dag:)

Denise

Kommentar postad den

Hejsan. Vilket program använder du för att göra din header och design? Ursnygg blogg. =)



Ska vi följa varandra med bloglovin? Kram! ♥

Emma

Kommentar postad den

Svar: vad bra då :D perfekt! Aldrig kul att beställa saker eller sådär o inte bli nöjd ;O :)

emilia

Kommentar postad den

sv; tack!

Z A N D R A

Kommentar postad den

Jag har glömt säga, men fiinfin design du fixat! :D



sv: tack :)

ja, eller hur! MASSA fina är dom ;D hehe

sandra

Kommentar postad den

sv: ja det hoppas jag med!

LENA

Kommentar postad den

yes det är de! ^^ kram

sandra

Kommentar postad den

^^ ne det är inte alla som kan det eller får till det. kul att du gilla't iaf =)

du har jätte fin blogg

emma

Kommentar postad den

Svar: Jag gillade den :D

malin

Kommentar postad den

åh, nice!! det ser ju grymt ut=)

Mimmi

Kommentar postad den

svar: Tack tjejen! :) Ja, det håller jag med om. Det är riktigt snyggt och nu börjar de kommer i butik också. Fast då är de mönstrade tyget fastsytt under hålen :)

J U L I A

Kommentar postad den

sv: tack! :D

Emelie

Kommentar postad den

kreta är ju roligt o vara i:)

vad gör du ? :)

sandra

Kommentar postad den

tack rar ^^

Anonym

Kommentar postad den

sv: tack:)

Karin

Kommentar postad den

Ja 16.000:- är ju en hel del...sen vill man gärna ha fickpengar me...

Veronica

Kommentar postad den

Jag får se vad jag ska göra, jag tänker ta mitt körkort efter skolan, jag har fått gått om 2 år och så tog jag ett år ledig å praktiserar ist så jag har "gått om" 3 år :) men de stör mig inte alls :)

huvudsaken är att jag inte hoppar av skolan, har sökt in linjer nu så de ska bli intressant å se vart jag hamnar :D

Fröken Emma ♥ Mode m.m

Kommentar postad den

aha okej :) min kväll blir lugn o det är helt ok med mig.

Sara

Kommentar postad den

Hejsan! Kreta kan jag varmt rekommendera. Jag har varit där på semester 4 år i rad och jag storm trivs och tycker det är helt underbart.



Får jag bara fråga hur du ändrade storleken på texten i besöksräknaren för jag har testat men det funkar inte på min sida.



Mvh Sara

Julia

Kommentar postad den

Sv: Usch det tycker jag att verkar obehagligt! Skulle inte vilja prova det!

Saga

Kommentar postad den

Jag tänkte bara höra av mig och säga att godiset har anländt till mig under dagen. Tack så jättemycket! :D

Emelie -EmeliesPlace

Kommentar postad den

Är uppskrivning och uppkörningen nära nu? :D

Kommentera här