Värme och obekväma jobbkläder...

Nu åker jag snart till jobb. Mormor ska köra mig dit då hon ska passa lillasyster idag. Mamma är redan på jobb så får se om jag ska sitta i kassan eller inte. Hade gärna sluppit kassan idag..

Det är så sjukt varmt ute, var ute i några minuter bara och hängde ut handdukar. Så nu är man klibbig igen, det hade gärna fått komma en regnskur så det blir lite svalare. Men man ska egentligen inte klaga nu när värmen äntligen har kommit hit!!

Ska fråga ena chefen om han är där idag om jag inte kan få börja använda svarta leggings istället för de där obekväma arbetsbyxorna. Byxorna är inte alls sköna att sitta med i kassan, de klämmer åt överallt, sitter åt över baken och de är allmänt obehagliga. Hade varit skönare att sitta med ett par längre svarta legging. Eftersom jag ändå har ett längre linne under min fleecejacka så gör det inte om man har leggings...

Hoppas att chefen säger att det är okej för då köper jag nya leggings på torsdag nere i stan. Hade inte ni också velat jobba i leggings om ens jobb byxor går högt upp på midjan och sitter åt som bara den över baken?

Nu ska jag byta om, föna ner min lugg och sen ska jag åka till jobb. Slutar klockan 20:00 ikväll så är väl hemma runt halv nio igen. Uppdaterar när jag är hemma igen, tror inte jag hinner mmsa in ett inlägg under kvällen!
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Lilly

Kommentar postad den

Nej,fatksitk inte. Sj?

☆Linda med familj och bebbe i magen♥

Kommentar postad den

Jag hejar på dig, klart att ni ska få skönare kläder nu när det är så varmt ute!!!



Ja eller hur, mer jordgubbar åt folket eller ja oss då :)



Jag har vatt hos psykologen som jag har valt att gå till och nu ska vi fika med kalla pannkakor samt glass...



Kramar<3<3

I våran lilla vrå

Kommentar postad den

kikar in... va ett tag sen jag gjorde de, kännde att nu så SKA jag titta in på din blogg. Ha de och kämpa på

stephanie

Kommentar postad den

Men det ska väl egentligen inte vara några problem med leggings? :) Mycket härligare för dig ialla fall! Jag håller tummarna.. ;)

Leonard

Kommentar postad den

Hej! Jag är en av finalisterna i veckans blogg hos Hanna och Martina, skulle bli jätteglad om du la din röst på mig! (Man kan rösta så många gånger man vill) Rösta på mig i detta inlägget; jag är nr. 8!



http://hannahochmartinanevergivesup.blogg.se/2009/june/deltavling-i-veckans-blogg.html#comment



TACK SÅ MYCKET FÖR DIN RÖST!!!



Leonard :)

emma

Kommentar postad den

Svar: så bra då :) mitt var också gott, riktig husmanskost!



jag skulle också valt leggings, om man nu får det.. det hade jag förra sommaren när jag jobbade som servetris

Kashaya

Kommentar postad den

Har varit och lämnat in tre par byxor hos skräddaren och varit förbi på universitetet en sväng, nu ska jag möta mina man och sen laga middag. Efter det blir det kanske att kika lite på TV...



Hoppas det gått bra på jobbet.=)

Johanna Thedéen

Kommentar postad den

*SVAR:* Tack så mycket! :)

sofie

Kommentar postad den

jag sitter i kassa som du och jag vet hur obehagligt det är :( det blir varmt och äckligt med :( vart jobbar du någonstans? :)

Emma

Kommentar postad den

Hej!

Fin blogg!!!;)

F A N C Y

Kommentar postad den

Vilken fin blogg du har =) Allt väl?

Lena

Kommentar postad den

Går det att spara points hur länge som helst om man inte äter alla points? Känner inte till riktigt det där med viktväktare och points.

My

Kommentar postad den

hoppas du får ha tajts då :)

Kommentera här