Jobbat, ner i vikt och jobb imorgon igen...

Kom hem för ca en timme sen. Dagen gick bra idag men det var fruktansvärt varmt inne i butiken idag. Ändå sitter vi vid frysarna så det borde vara svalt, men icke. Antingen har det varit fel på kylsystemet eller så har jag bara varit väldigt varmt...

Imorgon blir det jobb igen, dock börjar jag tidigare. Börjar redan klockan 13:00 imorgon och jobbar till stängningen klockan 20:00. Imorgon ska jag inte ha mina jobb byxor, för fy vad obekvämt det har varit idag! Så imorgon blir det faktiskt mina svarta träningsbyxor som jag brukar träna i.

Struntar i vad chefen säger imorgon. Jag har tjejveckan nu och då svullnar min magen, jag kan knappt knäppa mina byxor då. Jobb byxorna kan jag iaf inte knäpp och jag tänkte inte stoppa blodflödet bara för att det ska vara så. På tal om något helt annat, jag tror faktiskt att jag har gått ner lite i vikt.

Jag har ett par mysbyxor som jag brukar gå runt i här hemma. Tog på mig dom efter jobb idag och de sitter löst över rumpan och jag måste knyta dom extra hårt för att de inte ska trilla av! JAG ÄR GLAD!!!

Nu ska jag se klart finalen av Hell's Kitchen och svara på era kommentarer. Uppdaterar lite senare igen, då med vad jag har ätit till kvällsmat och lite annat smått och gott.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Anonym

Kommentar postad den

Jodå det är kanon med mig =)

Renée

Kommentar postad den

en sån mage tränar jag mig till atm :D

emma

Kommentar postad den

Vad roligt för dig :D

F A N C Y

Kommentar postad den

Svar. Åh ja visst är den söt =)

emma

Kommentar postad den

Svar: tack :)

Kashaya

Kommentar postad den

Kul att höra.=)

Anonym

Kommentar postad den

Diggar din blogg ska du veta!

lina

Kommentar postad den

tack så mkt :D

hur går det med att komma i form då? :D

MALIN NILSSON

Kommentar postad den

haft en bra dag gumman ??? kram

sanna

Kommentar postad den

svar: den kommer i helgen när plaggen är uppe ;)

Anonym

Kommentar postad den

thanks:) hoppas att du haft en fin tisdag!

ericaperzzon

Kommentar postad den

Vad kul för dig:) Önskar att jag hade lite motivation att äta bra och träna rätt också men jag njuter av det goda som finns att äta alldeles för mycket!:P



Svar: haha ja det var tur för mig;P



/E

Julia

Kommentar postad den

Heja dig! Du har riktigt kommit igång, och du förtjänar att märka resultat :) Visst är det härligt då? :D

Madde

Kommentar postad den

Jag hade jättesvårt att välja mellan de två paren redan första gången jag beställde, hoppas nu bara dom passar!



Jag har funderat lite på bloggdesignen, om du fortfarande har lust att hjälpa mig? Vill mest ha en ny header bara, lite skarpa linjer, stilren liksom.. Fast ändå hård på nåt vis, svart och rosa :)Du får gärna adda mig på msn, det är den adressen som står i e-postfältet.

Anna

Kommentar postad den

Intressant blogg, kommer prenumerera på den.

Kolla gärna in min, helt ny :)

My

Kommentar postad den

oh va kul för dig om du har gott ner :D

Kommentera här