Fredag igen..

Det är redan fredag och det känns faktiskt inte som en fredag. Kanske är det för att man har jobbat så mycket hela veckan att man inte håller koll på dagarna.

Just nu är det fint väder ute och det ska bli fint väder idag med så det blir Bakken idag. Ska bli skoj att åka lite karuseller m.m. Eftersom mamma och pappa inte är mycket för karuseller så är det jag som får åka med lillasyster. Men det är bara skoj, massa karuseller!!

Blir inte så mycket uppdatering idag heller men ska försöka mmsa lite inlägg om det går. Eftersom vi ska in till Danmark vet man aldrig om det funkar eller inte. Men jag ska försöka iaf, annars uppdaterar jag när jag kommer hem ikväll.

Smsade precis min chef också. Frågade om han kunde betala ut min semester ersättning på det jag tjänade förra året. Jag har inte fått betalt ut det än så jag vill gärna ha dom pengarna med. Blir lite svårt att betala min resa till Egypten annars. Så jag hoppas verkligen att han läser mitt sms och lägger på det på lönen..

Nu ska jag svara på kommentarer och fixa lite annat smått. Ska tvätta av ansiktet med och smörja in det innan jag sminkar mig. Blir kanske en uppdatering innan vi åker in till Danmark..
/ Sofia Werlin

Kommentarer

♥Linda med familj och Lillan i magen♥

Kommentar postad den

Åhh ha nu det så skoj på Bakken. Ska hålla tummarna för att ni ska få ett underbart väder och att ni slipper nyckelpigerna.



Saknar dina kommentarer gumman.

Kramar<3<3

;My

Kommentar postad den

svar; tack för kommentaren :)

hoppas allt är bra med dig idag?

;My

Kommentar postad den

svar; tack för kommentaren :)

fint här också, tack som frågar.

♥Linda med familj och Lillan i magen♥

Kommentar postad den

Jo jag förstår det, men jag ville att du skulle veta att du är saknad i alla fall.



Kramar<3<3

Felicia

Kommentar postad den

God morgon :D

Louise

Kommentar postad den

Hej har kollat din blogg ett tag, gillar den:) ska vi lägga till varandra på blogglovin? kram

Fröken Viktig

Kommentar postad den

oo karuseller, hoppas du får en härlig dag och helg :) kram

Cicci

Kommentar postad den

Ha det så bra i Danmark! Låter skoj =)

ericaperzzon

Kommentar postad den

Hoppas chefen är snäll och fixar det!:)



Svar: Tack så mycket:)



/E

Maria [Bloggdesigner]

Kommentar postad den

Det är bara bra med mig med :-)

julia'

Kommentar postad den

så roligt :)

Kommentera här