Är alldeles för trött...

Man känner verkligen av i kroppen nu att man inte har varit ledig så mycket. Är ledig imorgon bara och sen är det jobb som gäller hela helgen. Mindre skoj men det är pengar. Andra veckan jag jobbar helg utav tre helger. Bara nästa helg kvar med att jobba sen är jag ledig från helgerna ett tag..

Jobbet idag var jättesegt och timmarna gick sakta. Ändå hade vi gått med plus idag tillskillnad från förra året. Jättebra och skoj när det går på det hållet. Trodde inte att resultatet skulle bli bra med tanke på hur lite folk som handlade idag.

Imorgon är jag som sagt ledig och då ska dagen spenderas på Bakken tillsammans med mamma, pappa och lillasyster. Får hoppas på att det blir fint väder, inte skoj att åka in dit om det regnar och blåser. Får hålla tummarna för fint väder. Ska iaf bli skoj att åka in där och åka en massa karuseller. Var ett tag sen jag gjorde det..

Jag orkar faktiskt inte uppdatera mer. Jag ska krypa ner i sängen tänkte jag och kolla lite på tv. Lär säkert somna så fort jag lägger huvudet på kudden men det är en annan sak. Egentligen hade jag velat sitta uppe ett tag till och fixat med lite annat men jag orkar inte. Förlåt för den dåliga uppdateringen idag..

Svarar på alla era kommentarer imorgonbitti. För just nu vill jag faktiskt bara lägga mig och sova. Det tar på kroppen att jobba till stängning alla dagar.
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Maria [Bloggdesigner]

Kommentar postad den

Hej tjejen! HUr är det med dig nuförtiden?

My

Kommentar postad den

Hoppas du sover gott :)

Kommentera här