Lördag...

Gårdagen var jättemysig. Var framme hos Linus med tåget vid kvart över fem ungefär. Gick hem och lämnade min väska i hans lägenhet och sen gick vi och handlade det vi behövde till maten. Blev en asiatisktgryta med ris och sallad.

Efter maten blev det film, Transformers, väldigt bra film det där. Spännande och allt. Gick och la oss vid halv ett tiden och jag somnade ganska snabbt faktiskt.

Idag får jag se vad våra planer är, vi ska kanske in till Ystad och äta på något ställe där. Kan nog bli mysigt. Ska ta och fixa min naglar med tänkte jag! Sen får jag se vad som händer..

Blev ett kort inlägg nu men ska svara på alla era kommentarer som jag har fått! Uppdaterar kanske senare igen när jag har myst lite tillsammans med Linus :)
/ Sofia Werlin

Kommentarer

AMANDA - Kläder och skoj.

Kommentar postad den

visst har hon ? :) hon är alltid så snygg

AMANDA - Kläder och skoj.

Kommentar postad den

vill ha henne garderob ;P

Andreas

Kommentar postad den

trevligt :)



Ha en bra dag!

Lovisa

Kommentar postad den

Svar: Vanilj? I kaffet?.. Har jag aldrig ens fantiserat om att prova, haha!

Elisabeth

Kommentar postad den

ååh, transformers är braa :)

emeliee

Kommentar postad den

sv: hehe ska du göra idag då? :)

T I N A

Kommentar postad den

Jotack det är bra, själv då ?:)

Lina

Kommentar postad den

Svar: Jo det är de jag menar :) Jag tycker det är lite skojit att gå på ikea med mor min ;D

Bebbe

Kommentar postad den

Vad kul & höra :) Hoppas ni har det riktigt mysgt! Blir du kvar där tills på imorrn? :) Ha en kanonkväll!

CUPI

Kommentar postad den

Sv: Tack så mycket :)

oskar

Kommentar postad den

mysigt!

jd ♥

Kommentar postad den

jätte söt blogg :D

vad har du för textstil på dina blogginlägg?<33

Rebecca

Kommentar postad den

Hej tjejen!

Har nu fyllt på bloppisen ytterligare en gång! Bla en söt topp/miniklänning samt Filippa K-tröja...

Kika in! :-)



Kram Rebecca



http://rebeccalovesyou.blogg.se/category/min-bloppis.html

isabella

Kommentar postad den

fin blogg!

händr idag?

Anonym

Kommentar postad den

låter gott med asiatiskt

emelie

Kommentar postad den

Hur har din helg varit? :D

Linus

Kommentar postad den

Saknar dig redan gumman! <3

mathias

Kommentar postad den

hoppas du har haft en bra helg! :D

Demi

Kommentar postad den

komenterar gärna min blogg! din va mycket fin

S A N N A

Kommentar postad den

du har så söt blogg sötnos!!

Kommentera här