Fredag och äntligen helg...

Äntligen är det helg igen och jag ska ner till Linus hela helgen. Ska bli skoj, ska åka redan med 15:10 tåget idag, hur jag ska hinna allt vet jag inte. Måste fixa mina naglar, packa, duscha och sminka mig. Som tur är hade jag ställt mitt alarm på mobilen idag för annars hade jag säkert sovit längre.

Ska snart hoppa in i duschen så man har det gjort. Sen blir det frukost och packning av mina kläder. Har bett mamma att köpa nagelfilar till mig med nu när hon ska och handla. Måste ha det nu när jag ska göra en nagelförlängning på mig själv härhemma! Bilder får ni kanske se senare om jag hinner lägga upp det.

Nej nu blir det faktiskt frukost för min del och sen blir det duschen. Så jag uppdaterar sen igen när jag har gjort det, om inte efter att jag har packat. Missa inte min BLOPPIS!!
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Fröken Eriksson

Kommentar postad den

sv: ja verkligen :)

Jennie

Kommentar postad den

ikväll blir det Ida Corr i Borås!!

Alisa

Kommentar postad den

hehe aa:)

caroline

Kommentar postad den

Ja kanske de:) men måste ha nya gardiner.. mina gamla passar inte.. fönstren är alldeles för stora:/ Tar ca 1-2 timmar att åka till ikea med bil så det är ju en bit..

Missy

Kommentar postad den

Svar: Näsoperation

Babymyz med Familj

Kommentar postad den

Åhh vi ska inte simma dag men jag ska ta och kolla upp allt idag samt skriva in Sessan så att hon kommer med i nästa grupp som ska startas.



I morgon så ska vi på fest hos Jönssonligan. Är dock ej sugen på de så jag får se om jag följer med. Inget drickande iaf :)



Idag så ska jag träna samt på söndag :)

Hoppas att du får en dundermysig helg!!!

kramar<3<3

caroline

Kommentar postad den

Ja de är ju de.. Men vi båda har körkort så vi turas isf om.. åe 2010 ska tydligen ikea komm till min stad:D då ska jag bosätta mig där:)

Babymyz med Familj

Kommentar postad den

Ja absolut, jag vll ha full koll när det gäller sånt.

Åhh vad bra :) de ser juag fram emot att läsa.

En annan ska jaga rätt på en frisör idag :)

Kramar<3<3<3

Marica Rödebäck ~~

Kommentar postad den

Hihi .. ja. Hon kan lägga sig på konstiga ställen och sätt.. Favoritstället är i tvättkorgen =)

Linus

Kommentar postad den

Heej älsk. Hoppas du har sovit gott inatt och att du är laddad inför dagen :) Själv så har jag sovit bra men är ändån fortfarande trött :P Ska gå igång med min megalista på allt som skall göras idag innan du kommer , kommer bli stressigt men jag skall lyckas! :D



Längtar tills ikväll! Hörs sen snäckan , puss puss! <3 <3

Bebbe

Kommentar postad den

Förstår det :) Är det nykärheten som tagit över magen? :P Jag tror du kommer få jättetrevligt :)

thisney

Kommentar postad den

Ja verkligen =(



Snygg design btw. gillar färgerna;)



Babymyz med Familj

Kommentar postad den

Åhh de kommer att bli en Rock N Roll frisyr och annat, Färgningen tar jag senare.

Kramar<3<3

Babymyz med Familj

Kommentar postad den

Åhh de hoppas jag med :) Är alltid nervös hos frissan..

Är rädd om mitt hår ju.

kramar<3<3

caroline

Kommentar postad den

ja.. det måste vara jätte jobbigt:) haha:D

Marica Rödebäck ~~

Kommentar postad den

Sååå gulligt!!

T I N A

Kommentar postad den

Ja visst gör man.. Superskönt! :)

emeliee

Kommentar postad den

sv: hehe tack. snygg blogg =)

Bebbe

Kommentar postad den

Myspys ni kommer få :D Hoppas han är duktig på o laga mat, läste att han skulle handla till middagen ikväll åt er :P

Nathalie

Kommentar postad den

va gott det ser ut :)

Saman Ullah

Kommentar postad den

Hej,.

så fin design du har, kan du kanske hjälpa mig? :)

Kommentera här