Fixar och har mig...

Har precis ätit lite lunch och sminkat klart mig. Ska snart föna håret och sen ska jag packa ner det sista. Ska köra in till stan vid halv tre tiden ungefär så jag hinner ta biljett och så. Tar ju ändå ett tag innan man är inne i stan med bilen.

Tar nog med mig datorn så jag kan uppdatera i bloggen när jag är hos Linus. Måste även komma ihåg att ta med min laddare till mobilen, har inte mycket störm kvar i den. Fixa mina naglar hinner jag inte göra nu innan jag ska iväg så får ta med sakerna till Linus så jag kan fixa dom därnere hos honom...

Nej nu blir det inte mer skrivning i detta inlägget, ska föna mitt hår nu och byta om och sen ska vi köra. Hörs antagligen ikväll igen.
Vad är era planer för kvällen?
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Bebbe

Kommentar postad den

Vad kul :) Hoppas du har det riktigt trevligt där nere & stressa inte ihjäl dig nu :)

CUPI

Kommentar postad den

slappkväll ikväll, har varit sjuk och hemma hela veckan :(

josefin

Kommentar postad den

nu har jag svarat ¨på alla era frågor, för att läsa svaren - gå in på bloggen!

Bebbe

Kommentar postad den

En snabb fråga. Din reklamer som du har här vid meny spalten. Hur har du lagt in dom? hur jag än gör så hamnar dom kors o tvärs =/

tess

Kommentar postad den

sv: hehe, okej:) .. jag behöver en jst nu=)

Emelie - EmeliesPlace

Kommentar postad den

svar: tack så mycket, kul att du tycker om den! :)

Anonym

Kommentar postad den

Vilken trevlig blogg!

S A N N A

Kommentar postad den

sv: ja riktigt duktiga tjejer ju! :) <3

Malin ♥

Kommentar postad den

vad underbart att höra, snygg design du har fixat ;)

Liene

Kommentar postad den

Fin din nya design är:D och ha så kul ikväll!

Jag ska kolla på let's dance och äta glass.

beccsbox

Kommentar postad den

Beklagar sorgen igen! Aldrig kul när någon går bort.

Hoppas du får en bra helg :)

AMANDA - Kläder och skoj.

Kommentar postad den

ja visst är hon :)



trevlig helg :)

K

Kommentar postad den

HAhaha Jo det är kumla anstalten jag sökt jobb på och varit på intervju på och det verkade på dom som att ja får det med ;) Vaddå då? ;)

Lovisa

Kommentar postad den

Svar: Okej. Nej, man behöver ju inte vara vegis som jag för att äta quorn.. Men som du säger - så himla mycket godare! :)

Thisney

Kommentar postad den

Jo jag fick den igår :)

Rickard

Kommentar postad den

Hej!



ursäkta att jag inte varit aktiv med bloggandet.

allt bra?

Kommentera här