Lördag igen :)

Har inte uppdaterat förrens nu då jag har fixat till på mitt rum efter att jag gick upp. Dammtorkade alla mina hyllor och bäddade till sängen så har man resten av dagen fri sen och det kan ju faktiskt vara rätt så skönt.

Har inget annat planerat idag, ska ta och kolla på melodifestivalen ikväll med familjen tänkte jag. Vem som går vidare direkt till Globen är svårt att veta nu då jag inte har hört låtarna än. Men man skaffar ju sig alltid en eller två favoriter under programmets gång.
Vilka tror ni kommer gå vidare direkt till Globen ikväll?

V
ar nyss inne på gratisskor.se och kollade min sida där. Snart är jag uppe i 500 poäng så jag kan få mitt presentkort på antingen DinSko, Nilson eller Bianco men jag funderar på att vänta tills jag är uppe i 800 poäng och då får man ett större presentkort. Skulle vara jätte tacksam om ni, mina läsare vill bli medlem på den sidan och hjälpa mig att vinna en tävling som pågår därinne just nu! Allt ni behöver göra är att klicka på bilden för att komma till sidan!

Nu ska jag och lillayster kolla på film. Scooby-Doo på zombieön, min lillasyster är besatt av att kolla på Scooby-Doo. Hon kollar t.om. på serien med Scooby-Doo på Nickelodeon..
Vad har ni för planer idag?
/ Sofia Werlin

Kommentarer

[ Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg

Kommentar postad den

Ska också kika på melodifestivalen ikväll, har inte hört några av bidragen ännu dock :)



Ha en trevlig helg!

Josse & Marri

Kommentar postad den

Fin blogg!

Kommentera gärna våran om du har tid :)

Kram, Marri & Josse

Ta Konsekvens

Kommentar postad den

Kolla våra copycats! :D

Zandra

Kommentar postad den

sv: tack så mkt! :)



Allt bra annars?

Jenny

Kommentar postad den

vilken söt blogg du hade :)

Lena

Kommentar postad den

Följ min blogg med Bloglovin så följer jag på din! :) Kram

Zandra

Kommentar postad den

sv: jodå, det är okej (:



Händer ikväll då? :)

Lena

Kommentar postad den

har lagt till dig nu! :) kram

♥Linda med Familj♥

Kommentar postad den

Haha ja eller hur :)

Åhh jag är så trött på melodifestivalen, alla röstar på såna som EMD ja mest småflickorna och så får dom som verkligen har en chans i eurovison inte en suck att ta sig dit.. Nä jag har bojkottat melodifestivalen, de e ploj för mig...

Kramar<3<3

Jenny

Kommentar postad den

Sv: tack, ja visst :)

Josef Wijk

Kommentar postad den

Hej!

Min frisörblogg har uppdaterats på en ny adress:

http://josefwijk.blogg.se



Kram

Lena

Kommentar postad den

sv: okej! vad ska du hitta på ikväll då? :) kram

Lena

Kommentar postad den

okej :) jag och pojkvännen funderar på att gå på bio :) kram

♥Linda med Familj♥

Kommentar postad den

Sant som sagt...

Jodå jag lever på reserven men det löser sig...

Nu ska jag iväg och köpa kläder...

Kramar i massor <3<3

Lena

Kommentar postad den

det har vi inte riktigt bestämt än, får se om det ens går nån bra nu! :P men det hoppas jag ;)

Zandra

Kommentar postad den

sv: okej, härligt (:

Våran familj ska få främmat :)

Marri & Josse

Kommentar postad den

Sv : okeejj men vi måste vänta josse,

jag vet inte hur man gör hehehe ((:



Kramar / Marri

Malin

Kommentar postad den

SV: åh, vad mysigt! jag ska ta det lugnt ikväll, kolla på filmer och så för imorgon ska jag upp tidigt och spela match. vad ska du göra idag då? :)

emma

Kommentar postad den

Så lite så! :) Idag ska jag ta det lugnt och fixa inför kvällen! ;)

Sara Fellman

Kommentar postad den

Snygg design! Ha en bra dag :)

Bestefarsan

Kommentar postad den

Ååh det ska jag med! Titta på melodifestivalen alltså. Ska nog ta och bjuda hem några gamla gubbar och sen bänkar vi oss vid dumburken. Jag hejjar på Thorleifs, dom är riktiga hejjare vill jag lova. Deras musiksmak faller mig i smaken, ruskigt bra är dom så snyggt! Hoppas du får det skojj du med!

Maria

Kommentar postad den

Tack:) Från 150:-

Jimmy

Kommentar postad den

haha vissa har det lite för bra tror jag :P

Marcus Å

Kommentar postad den

Hinner du göra det sista på designen idag? :)

Jimmy

Kommentar postad den

Haha låter kanon :D

emma

Kommentar postad den

heh. ja ikväll ska jag iväg och kolla på petter och dansa och festa :) själv?:)

Jimmy

Kommentar postad den

Nja, skulle ha haft fest, men hjärtat slår inte riktigt som det ska så blir nog en rätt lugn kväll med melodifestivalen :P Själv då? kram

Cajsa

Kommentar postad den

hehe samma här.. :P har lov nu och trots att jag ska jobba hela lovet så ska jag se till att jag har det riktigt mysigt och får vila ut! ^^

xx C..

Malin

Kommentar postad den

SV: visst är den snygg, dock vill jag inte veta priset på äkta varan ;)

Nathalie

Kommentar postad den

Tack :)

Rebecka

Kommentar postad den

Fin blogg du har! :)

jane

Kommentar postad den

hej hur läget???

Linda

Kommentar postad den

Det är alltid mysigt på ikea :D

Skulle ha gått med på gratisskor men jag är redan medlem där :)

Marcus Å

Kommentar postad den

Det är bra! :) Lägger kanske ut ett inlägg ikväll...

Marcus Å

Kommentar postad den

Du ska inte vara med i panelen då? ;)

Kommentera här