Jobba och nyår...

Jag orkar knappt blogga ikväll. Är trött och seg efter jobbet idag, har ingen aning om varför. Kan bero på att man somnade 02:00 inatt och gick upp vid 08:30 tiden. Så därför ska jag snart släcka ner datorn och lägga mig, ska upp ännu tidigare imorgonbitti.

Börjar jobba 07:30 imorgon men jobbar endast till 13:00 så hinner hem och vila ett tag innan man ska hem till Stéphanie. Ska inte sminka mig här hemma utan hon ska sminka mig hemma hos Henke som vi ska till imorgon. Hon ska även sminka hans tjej..

Så imorgon kommer bloggningen inte bli så bra men det får ni stå ut med. Det är nyår, sista dagen på 2009. Kommer förhoppningsvis blir en trevlig kväll tillsammans med ett stort gäng med en masas vänner. Blir självklart en utgång på vårt obligatoriska ställe: THE TIVOLI...

Jag vet inte riktigt hur jag ska ha mitt hår imorgon. Mitt svarta diadem med rosett ska jag ha så man slipper ha luggen nere. Men sen är ju frågan om man ska ha lockat- eller krusat hår imorgon. Vet inte vilket som blir snyggast. Lockat hår håller inte länge om det blåser och har sig, då håller krusat hår bättre. Svårt val faktiskt...
Vad tycker ni att jag ska välja?

Lockat?                                  Krusat?

Nu ska jag ta och släcka ner datorn. Visar bilder på naglarna imorgon istället, orkar inte det nu. Ska försöka hinna med en nyårsoutfit med. Uppdaterar med mms från jobb under dagen imorgon. Blir ingen uppdatering imorgonbitti när jag har vaknat. Svarar på era kommentarer när jag kommer hem imorgon med...
/ Sofia Werlin

Kommentarer

Linda

Kommentar postad den

krusat;D

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Kommentar postad den

jobbar också imorrn fast bara 10-14, så det ska man väl klara av =)

kram!

Mia

Kommentar postad den

Krusat var väldigt fint :) Jag funderar på det jag med, det var väldigt länge sedan nu! Blir så fin volym och så håller det längre än lockar tycker jag. Godnatt kram

Kamilla

Kommentar postad den

Hoppas du får en trevlig nyår!

Anonym

Kommentar postad den

KRUSAT! :)

Kommentera här